تجلیل از بانوان شاغل اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان

تجلیل از بانوان شاغل اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، مدیرکل بازرسی سازمان ضمن تقدیر از عملکرد و رفتار شایسته بانوان در سازمان حفاظت محیط زیست، نقش بانوان را در ارتقای جایگاه زیست محیطی جامعه پر رنگ و اثر گذار دانست.

رحمان وهاب زاده با اشاره به نگرش مثبت مدیران نسبت به ارتقای جایگاه سازمانی کارکنان زن خاطرنشان کرد: تعهد و تخصص همکاران زن در ارتقای جایگاه سازمانی بیش از پیش مدنظر خواهد بود تا از توان آنها به عنوان فرصتی در جهت تحقق اهداف سازمان حفاظت محیط زیست استفاده شود .

حجت الاسلام و المسلمین حسینی یمین نیز در این مراسم به بیان مسائل تربیتی و اقدامات لازم برای تعمیق ارتباطات خانوادگی در جلوگیری از پدیده طلاق عاطفی پرداخت و گفت: همسران باید به زنان به عنوان امانت الهی رفتار کنند و به نیازهای روحی و تفاوت های رفتاری دو جسن زن و مرد توجه نشان دهند و زنانی که محبت کافی از همسران دریافت می کنند درصدد جبران محبت خواهند بود که این مهم در تحکیم روابط زناشویی نقش بزرگی دارد.

وی نگاه مالکیت به زنان را از سوی همسران اشتباه توصیف کرد و گفت: این نگاه سبب عدم رضایت زنان و اقدام تلافی جویانه مخفی یا آشکار خواهد شد و به سردی روابط می انجامد.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس از خدمات و زحمات بانوان شاغل در حفاظت محیط زیست استان همدان قدردانی شد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات