آزادبخت: زندگی مردم به فعالیت حفاظت محیط زیست بستگی دارد

آزادبخت: زندگی مردم به فعالیت حفاظت محیط زیست بستگی دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان مصطفی آزاد بخت در این دیدار گفت: اگر سازمان حفاظت محیط زیست نباشد مشکلات متعددی گریبان جامعه را خواهد گرفت و بخش بزرگی از زندگی مردم به این سازمان بستگی دارد که آرام آرام و به دور از جنجال به وظیفه اش عمل می کند.

آزادبخت ادامه داد: تمام کارهای توسعه ای باید پیوست فرهنگی و محیط زیستی داشته باشد و با فرهنگ سازی می توان محیط زیست را حفظ و تقویت کرد.

وی انجام اقدامات نمادین، فرهنگسازی توسط رسانه های ملی و نشریات را از اقدامات تاثیرگذار این حوزه برشمرد و افزود: اقدامات فرهنگسازی موجب شد تا شکار به یک ضد هنجار تبدیل شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان نیز بیان کرد: برنامه گردشگری و اکوتوریسم در مناطق حفاظت شده استان همدان در حال تدوین است.

عادل عربی افزود: مشکلات ما در حوزه صنعت برطرف شده و با اقدامات قانونی و تعامل کمتر خواهد شد با این حال در حوزه عمومی، حمل و نقل، پسماند و سبک زندگی مشکلات محیط زیستی بزرگی داریم که نیاز به فرهنگسازی دارد.

رئیس اداره آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست استان نیز از فعالیت ۳۵ سازمان مردم نهاد محیط زیستی در استان خبر داد و گفت: ۱۱ سازمان مردم نهاد این تعداد دارای مجوز از استانداری هستند.

عباس ایزدی اضافه کرد: به تازگی پویش نهال به جای سبزه توسط سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان آغاز شده است که تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات