ایده های برتر محیط زیستی استان معرفی شدند

ایده های برتر محیط زیستی استان معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان در این همایش  طرح ایده هایی با موضوعاتی شامل سیستم های نوین تصفیه و بازیافت، کاهش هزینه های بازچرخانی پساب، کاهش آلاینده ها در پساب صنعتی، تولید انرژی و بازیافت مواد  پرارزش و نیز کاربرد نانو فناوری در تصفیه ، توسط شرکت کنندگان ارائه شد.
در پایان هیات داوران ایده های برگزیده را به ترتیب آقایان دکتر ایرج اسدی از اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان ، دکتر قاسم آذریان از دانشگاه علوم پزشکی همدان و دکتر رضا مرادی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر به عنوان ایده های برتر اول تا سوم معرفی کردند.
همچنین در بخش جایزه طرح صنعتی شده کامل، ایده آقای دکتر امید پوره ای از دانشگاه شریف و در بخش ایده های دانش آموزی آقای رضا انصاری از سوی هیات داوران به عنوان ایده های منتخب معرفی شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در این همایش گفت: سازمان حفاظت محیط زیست بر استفاده از ایده های جدید و کاربردی در تصفیه و بازیافت پساب های صنعتی تاکید داشته و کاربردی شدن و تجاری سازی این ایده ها را در جهت بهبود وضعیت زیست محیطی واحدهای صنعتی و تولیدی و ایجاد اشتغال ضروری می داند.
عادل عربی تاکید کرد: ما به عنوان حامی فناوران تلاش می کنیم از ایده هایی که قابلیت اجرایی داشته باشند حمایت کنیم.
وی گفت: موفقیت تیم ها در پشتکار و فراهم آوردن تیم اجرایی قوی است که برای تداوم و موفقیت کار باید به آن توجه کرد.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات