تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی بلیت قطار

تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی بلیت قطار

http://www.bananews.ir/به مناسبت فرارسیدن ماه رجب و اعیاد این ماه از ابتدای اردیبشهت ماه ۹۵ تا پایان این ماه بلیت قطارهای نورالرضا با تخفیف عرضه می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا اعلام کرد این تخفیف‌ها از ۱۰ تا ۲۰ درصد و در روزهای خاصی به مسافرین قطارهای نور در مسیرهای تهران – مشهد و بالعکس و اصفهان – مشهد و بالعکس داده خواهد شد که برای اطلاع از روزها و درصد تخفیفات میتوانید به جدول تخفیفات در سایت این شرکت مراجعه کنند.

 

همچنین با برنامه ریزی های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا (ع) و به علت بازخورد مطلوب اولین قطار عروس نور در کشور دومین رام این قطار نیز روز سه شنبه مورخ ۳۱ فروردین ماه ۹۵ عازم مشهد مقدس شد.

مسافرین این قطار حدود ۲۵۰ زوج از دانشجویان دانشگاه تهران هستند که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در همان روز مراسم ازدواجشان در دانشگاه برگزار و پس از مراسم برای عزیمت به مشهد عازم ایستگاه راه آهن تهران شدند.

این شرکت یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان که با داشتن ۵۴ واگن درجه یک مسافری در حال خدمت رسانی به هموطنان است.

 

مهر

    نظرات