کاهش نسبی اجاره در نیمه دوم شهریور ماه

کاهش نسبی اجاره در نیمه دوم شهریور ماه

http://www.bananews.ir/رئیس اتحادیه املاک کشور از افزایش قیمت ۱۰ درصدی اجاره بها در سه ماه تابستان خبر داد و گفت: امیدوار هستیم ما در نیمه شهریور ماه شاهد کاهش نسبی قیمت اجاره بها باشیم.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، حسام عقبایی رئیس اتحادیه املاک کشور با اشاره به اینکه در نیمه شهریور ماه امیدوار هستیم قیمت‌ها اجاره تعدیل یابد گفت: در نیمه دوم سال ما شاهد کاهش مبالغ اجاره هستیم که این کاهش هر ساله در این بازار ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: سه ماهه تابستان فصل نقل وانتقال است و ما شاهد بیشترین رشد اجاره هستیم و در مهر ماه قیمت‌ها تا حد نسبی کاهش می‌یابد.

رئیس اتحادیه املاک کشور با اشاره به اینکه امسال قیمت‌ها اجاره ۱۰ در صد نسبت به سال گذشته گفت: این افزا‌یش قیمت به طور واقعی و ممکن است برخی از مالکان سال گذشته قیمت‌ها اجاره خود را افزایش نداده بودند و امسال با افزایش ۴۰ درصدی سال گذشته را جبران کرده باشند.

وی افزود: بنابراین افزایش ۴۰ درصدی قیمت اجاره از سوی بعضی از مالکان جبران بالا نبردن اجاره سال‌های گذشته است درنتیجه با ارزیابی بازار اجاره قیمت‌ها تنها ۱۰ درصد افزایش یافته است.

عقبایی تصریح کرد: به طور میانگین قیمت اجاره یک میلیون تومان در هر متر مربع در سال گذشته بوده است و امسال با افزایش ۱۰ درصدی به یک میلیون و صد هزار تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم شهریورماه امیدوار هستیم ما شاهد کاهش قیمت اجاره بها باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات