آگهی مزایده املاک سازمان عون بن علی

آگهی مزایده املاک سازمان عون بن علی

سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز به استناد مصوبه هیات مدیره سازمان در نظر دارد از طریق مزایده عمومی سرقفلی مغازه های تجاری و قطعه مسکونی با مشخصات ذیر را واگذار نماید:
۱-عنوان مزایده: واگذاری سرقفلی مغازه تجاری به شماره ۱۵۷ از بلوک B۱۶ واقع در شهرک صنفی صنعتی مایان تبریز به متراژ ۶۰ متر مربع همکف و ۳۱.۲۰ متر مربع بالکن.
قیمت پایه:۳۴،۰۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و مبلغ سپرده شرکت در مزایده: ۱،۷۰۱.۰۰۰.۰۰۰  ریال.
۲-عنوان مزایده: واگذاری سرقفلی مغازه تجاری به شماره ۱۵۸ از بلوک B۱۶  واقع در شهرک صنفی صنعتی مایان تبریز به متراژ ۶۰ متر مربع همکف و ۳۱.۲۰ متر مربع بالکن.
قیمت پایه:۳۴،۰۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و مبلغ سپرده شرکت در مزایده: ۱،۷۰۱.۰۰۰.۰۰۰  ریال.
۳-واگذاری سرقفلی واحد تجاری به شماره ۱۸ واقع در زیر زمین پروژه عتیق ۲ تبریز به متراژ ۹۴ متر مربع.
قیمت پایه:۳۷،۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و مبلغ سپرده شرکت در مزایده: ۱،۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰  ریال.
۴-عنوان مزایده: واگذاری قطعه مسکونی  شماره ۶ تفکیکی از پلاک ۳۰۸۹ و ۳۰۹۰ بخش ۳ تبریز واقع در توانیر نرسیده به تقاطع عباسی جنب پل عباسی به متراژ ۹۴/۳۵۰ متر مربع.
قیمت پایه: ۱۳۳/۳۵۷/۲۰۰/۰۰۰ ریال و مبلغ سپرده شرکت در مزایده:۶/۶۶۷/۸۶۰/۰۰۰ ریال.
لذا از متقاضیان دعوت می شود با رعایت قانون منع مداخله در معاملات دولتی، از تاریخ انتشار آگهی جهت اخذ اسناد مزایده به سایت اینترنتی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) www.setadiran.ir مراجعه نمایند. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادات و بازگشایی پاکتها و اعلام به برنده از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهد شد. ضمناً شرکت کنندگانی که عضو سامانه نمی باشند جهت شرکت در مزایده باید نسبت به انجام مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی اقدام نمایند. سپرده شرکت در مزایده به صورت ضمانت نامه بانکی یا به صورت فیش بانکی به حساب شماره ۱۰۰۱۸۶۸۵۸۳۳۶۷ نزد بانک شهر به نام سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز واریز گردد. مهلت دریافت اسناد مزایده از ساعت ۸:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۲ تا ساعت ۱۳:۲۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۹ می باشد. آخرین مهلت ارسال پیشنهادات تا ساعت ۱۳:۲۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۳/۲۶ می باشد. سپرده شرکت در مزایده باید به صورت فیزیکی تا ساعت ۱۳:۲۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۲۶ به دبیرخانه سازمان توسعه و عمران عون بن علی تحویل داده شود. بازگشایی پیشنهادات از ساعت ۱۳:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۳/۲۶ در بستر سامانه ستاد در محل اتاق جلسه سازمان واقع در اتوبان پاسداران – ورودی تله کابین تبریز- سازمان توسعه و عمران عون بن علی  شهرداری تبریز می باشد.
هزینه چاپ اگهی بر عهده برنده مزایده می باشد.
شرکت در مزایده و دادن پیشنهاد به منزله قبول شرایط و تکالیف شهرداری موضوع ماده ۱۰ آیین نامه معاملات شهرداری ها می باشد.
برنده مزایده موظف به ارائه تضمین حسن انجام تعهدات، قبل از عقد قرارداد به میزان مقرر در ماده ۱۱ آیین نامه معاملات شهرداری ها می باشند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از محل با واحد املاک سازمان به شماره تلفن ۲-۳۲۳۷۳۰۶۰ تماس حاصل فرمائید.
سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مزایده مندرج است و جزء لاینفک قرارداد خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات