اهتمام شورای شهر تبریز برای احداث پارکهای تخصصی و تحقق شهر دوستدار کودک

اهتمام شورای شهر تبریز برای احداث پارکهای تخصصی و تحقق شهر دوستدار کودک

به گزارش شهریار ، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم زعفرانچی‌لر در جلسه بررسی طرح پروژه پارک تخصصی کودک واقع در باغ چلبی بر ضرورت احداث پارک های تخصصی در سطح شهر تاکید کرد و گفت: این مهم با تملک باغات شهر اجرایی می شود و پارک تخصصی کودک نیز با تملک باغ چلبی در مرحله طراحی برای اجرایی است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت پروژه به تسریع مراحل طراحی تاکید کرد و گفت: باید هرچه سریعتر پروژه وارد فاز اجرایی شود و در خصوص احصاء مشکلات برای تسریع اجرا مساعدت های لازم از طرف شورا صورت می گیرد و آماده همکاری های لازم هستیم.

در ادامه معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز نیز با اشاره به اهمیت حفاظت از فضای سبز و ارتقای زیرساخت های رفاهی برای شهروندان و در راستای عمل به بحث شهر دوستدار کودک خواستار تسریع مراحل طراحی و مناقصات پروژه پارک تخصصی کوک برای ورود هر چه سریعتر پروژه به فاز اجرایی شد.

سامان احمدزاده افزود: پارک تخصصی کودک واقع در کوچه حسن با تملک باغ چلبی در فضایی به مساحت ۳۳ هزار متر مربع اجرا خواهد شد که شامل موزه کودکان، اتاق مادر وکودک، محل بازی کودکان، استخر، آلاچیق، نمازخانه و سرویس بهداشتی فروشگاه، فرهنگسرا، رستوران و... خواهد بود.

وی در ادامه گفت: این پروژه در راستای حفظ و توسعه باغ چلبی  که در یکی از نقاط ارزشمند شهر قرار دارد اجرایی می شود که امیدواریم با تسریع در مراحل اجرایی بتوانیم یک گام بیشتر در رسیدن به شهر دوستدار کودک برداریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات