لزوم تعامل و همکاری میان معاونان خدمات شهری مناطق و شهرداران نواحی

لزوم تعامل و همکاری میان معاونان خدمات شهری مناطق و شهرداران نواحی

به گزارش شهریار ، سیاوش فتح اللهی در این جلسه، ضمن اشاره به اهمیت عملکرد حوزه خدمات شهری در تمامی شهرداری های جهان گفت: در دنیا شهرداری‌ها به واسطه اقداماتشان در حوزه خدمات شهری شناخته می‌شوند؛ چرا که امروز نظافت و پاکیزگی، فضای سبز، نبود سد معبر و آرامش محیط عمومی شهر در اولویت شهروندان است.

وی افزود: بر این اساس شهرداران نواحی نیز موظفند در حوزه استحفاظی خود امور خدماتی را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز در ادامه، خطاب به معاونین خدمات مناطق نیز اظهار داشت: افزایش قدرت اجرایی در شهرداری های نواحی، موجب بهبود عملکرد شما نیز خواهد شد.

فتح اللهی همچنین اضافه کرد: برقراری تعامل بین تمامی واحدهای معاونت خدمات شهری مانند فضای سبز، ساخت و ساز غیرمجاز و سد معبر، جمع آوری پسماند و تنظیف معابر با شهرداران نواحی، سبب می شود امور مربوط به این واحدها در کمترین زمان ممکن انجام‌ شود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تبریز با بیان این نکته که ناحیه محوری باید در شهرداری تبریز جایگاه خود را مستحکم کرده و به عنوان یکی از ارکان این مجموعه مطرح شود، تصریح کرد: شهردار تبریز نیز بر این امر تاکید ویژه ای دارند و این هدف با تلاش شبانه روزی و همت صمیمانه شهرداران نواحی تحقق می یابد.

وی در پایان از شهرداران ناحیه خواست نسبت به ارائه شناسنامه ناحیه مربوطه و بودجه مورد نیاز و دیگر ملزومات محدوده مدیریتی خود هرچه سریعتر اقدام کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات