برگزاری کارگاه آموزشی- توجیهی " آشنایی با نرم افزار رهگیری اتوبوسهای ناوگان بخش دولتی و خصوصی "

برگزاری کارگاه آموزشی- توجیهی " آشنایی با نرم افزار رهگیری اتوبوسهای ناوگان بخش دولتی و خصوصی "

به گزارش شهریار ، محمد حسین زاده افزود: با توجه به انجام مقدمات راه اندازی اپلیکیشن تبریز آپ (اطلاع رسانی زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه) و ضرورت ثبت کلیه اطلاعات اتوبوس، مسیر و راننده در اپلیکیشن بصورت دقیق، در این راستا کارگاه آموزشی- توجیهی برای بازرسین و تعرفه زنان مناطق با موضوع " آشنایی با نرم افزار رهگیری اتوبوسهای ناوگان بخش دولتی و خصوصی " برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این کارگاه آموزشی توضیحات مفصلی در خصوص روش کار با نرم افزار رهگیری و اپلیکیشن بازرسین، نحوه مشاهده و رهگیری اتوبوسها بر روی نقشه، امکان گزارش گیری های متعدد من جمله تعداد اتوبوس فعال، اتوبوس متوقف، سرعت غیرمجاز، خروج از مسیرها، نحوه ثبت تغییر مسیر اتوبوس، ثبت خرابی ها و نقص فنی، ثبت رویداد اتوبوس و راننده و.... ارائه شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز در خاتمه گفت: با تکمیل فرایند طراحی و راه اندازی اپلیکیشن تبریز آپ (اطلاع رسانی زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه) شاهد افزایش کمی و کیفی خدمات اتوبوسرانی با اطلاع رسانی دقیق به مسافرین و کاهش اتلاف وقت و مدیریت مناسب سفر توسط شهروندان با توجه به اطلاع از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه ها با استفاده از این اپلیکیشن خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات