دستفروشان خیابان شهریار باغمیشه ساماندهی می‌شوند

دستفروشان خیابان شهریار باغمیشه ساماندهی می‌شوند

به گزارش شهریار ، در بازدید میدانی و جلسه مشترک رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر، شهردار منطقه ۵ و مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تبریز، چگونگی ساماندهی دستفروشان مسیر خیابان شهریار باغمیشه بررسی شد.

احد صادقی، رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه اظهار کرد: این طرح به عنوان پایلوت برای ساماندهی دستفروشان کلانشهر تبریز در پیاده راه شهریار اجرا می شود و در صورت توفیق، در سایر نقاظ شهر نیز اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به معضلات ناشی از سد معبر و دغدغه های موجود در خصوص دستفروشان تصریح کرد: کارشناسان شهری و اجتماعی، این نسخه را برای ساماندهی دستفروشان پیشنهاد می کنند.

سیاوش فتح اللهی شهردار منطقه ۵ نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات پیش آمده بین مردم، اصناف و دستفروشان در پیاده راه شهریار اظهار امیدواری کرد طرح ساماندهی دستفروشان منجر به بهبود وضعیت و رضایتمندی شهروندان شود.

وی تصریح کرد: بخشی از مسیر پیاده روی شهریار توسط همکاران خدمات شهری خط کشی و شماره گذاری شده و آماده آغاز اجرای طرح است.

مهدی کیانی، مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تبریز هم با تاکید بر عزم مدیریت شهری برای ساماندهی دستفروشان گفت: هدف ما ایجاد بازارچه های موقت دستفروشی در نقاط مختلف سطح شهر است.

وی با بیان اینکه بازارچه های موقت در مکان هایی تعبیه می شوند که باعث ایجاد ترافیک نشوند یادآور شد: بازارچه های موقت در پیاده راه شهریار، شهرک ارم و میدان خشکبار ایجاد می شود.

کیانی با بیان اینکه در این طرح متقاضیان دستفروشی باید درخواست خود را در سامانه تعبیه شده ثبت و احراز هویت شوند افزود: در این طرح، پس از تایید هویت افراد و نوع دستفروشی، مجوز با محدوده زمانی و مکانی مشخص صادر می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات