در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان چه گذشت؟

در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان چه گذشت؟

    در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان چه گذشت؟ 

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات مباحث مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای ششم اصفهان را تشریح کرد.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، ابوالفضل قربانی اظهار کرد: کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان در این هفته ابتدا با حضور شهردار اصفهان درباره مواردی که هماهنگی‌های لازم باید انجام شود، آغاز شد.

    وی با بیان اینکه در ادامه این جلسه میزبان «عباس مزیکی»، مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان بودیم، افزود: با توجه به اینکه اصفهان جزو استان‌هایی است که از نظر درآمد مالیاتی، رتبه‌های بالای کشور را دارند، درباره اینکه چگونه می‌توان از این شرایط مالیاتی برای بهبود وضعیت مسائل شهری اصفهان استفاده بهینه کرد، مواردی مطرح شد تا هماهنگی‌های لازم با وزارتخانه و اداره کل امور مالیاتی استان انجام شود.

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در جلسه کمیسیون تلفیق این هفته شورا مقرر شد از ارقامی که اداره کل امور مالیاتی استان دریافت می‌کند، به پروژه‌هایی همچون رینگ چهارم و قطار شهری که مدیریت شهری درباره آن مسئولیت دارد و به نوعی پروژه ملی محسوب می‌شود، اختصاص پیدا کند تا شهروندان رغبت بیشتری برای پرداخت مالیات داشته باشند و نتیجه این پرداخت‌ها را به‌صورت واضح ملاحظه کنند.

    وی اضافه کرد: جریمه تعیین شده در قانون باید تا پایان آذرماه سال جاری مطابق برگه پرداخت صادرشده به حساب شهرداری واریز شود، در غیر این صورت دوباره به حکم اولیه (تخریب) بازخواهد گشت.

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات