شورای اسلامی شهر اصفهان در تلاش برای حل مشکل چندهزار پرونده مردمی

شورای اسلامی شهر اصفهان در تلاش برای حل مشکل چندهزار پرونده مردمی

    شورای اسلامی شهر اصفهان در تلاش برای حل مشکل چندهزار پرونده مردمی

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رویکرد و هدف نخست ما به عنوان شورای اسلامی شهر، حل مشکل چندهزار پرونده مردمی است که مطابق آمار سال ۱۳۹۶، حدود سه هزار و پانصد پرونده و اکنون شاید حدود ۱۰ هزار پرونده وجود داشته باشد.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد نورصالحی، در نشست خبری افتتاح پروژه‌های منطقه ۵ شهرداری اصفهان، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آرامش و آسایشی که امروز داریم هدیه‌ای از سمت شهدا و خانواده آن‌ها است که باید قدردان این موضوع باشیم.

    وی ضمن تشکر از اقدامات مجموعه شهرداری افزود: برای سال ۱۴۰۲ برنامه‌های وسیعی در بودجه دیده شده و امید است این افتتاح طلیعه‌ای خوب برای این برنامه‌ها داشته باشیم.

    نورصالحی عنوان کرد: خیابان توحید یکی از گره‌های ترافیکی است که آزادسازی اول آن با ارتش و در ادامه با مجموعه دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی است و در این راستا از متولیان می‌خواهم به‌دنبال حل این موضوع باشند.

    نورصالحی گفت: رویکرد و هدف نخست ما به عنوان شورای اسلامی شهر، حل مشکل چندهزار پرونده مردمی است که مطابق آمار سال ۱۳۹۶، حدود سه هزار و پانصد پرونده و اکنون شاید حدود ۱۰ هزار پرونده وجود داشته باشد.

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: رسیدگی به این حجم از پرونده‌ها با کار جاری شهرداری همخوانی ندارد لذا نیاز به وقت اضافه، شیفت دوم و نیروهای کمکی است و باید از کسانی که در این مسیر تلاش می‌کنند مورد تقدیر قرار گیرند.

    وی با بیان اینکه رویکرد دوم شورای اسلامی شهر، موضوعات درآمدی است، افزود: با توجه به تدبیر متن قانون، تمرکز درآمد‌های حوزه‌‌های اعمال اقتصادی، ترافیک و شهرسازی در پروژه‌های ضروری حمل و نقل از رویکرد‌ سوم این شورا است که در بودجه ۱۴۰۲ بیش از هشت هزار میلیارد تومان ردیف به حوزه حمل و نقل اختصاص یافته است.

    نورصالحی ادامه داد: ممکن است چندهزار میلیارد به این عدد اضافه گردد که می‌تواند راه‌های ترافیکی را در مناطق مختلف پوشش دهد و بنابر گزارش‌های واصله، شهرداری اصفهان نسبت به سایر شهرداری‌های کشور در این زمینه پیشتاز است.

    رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: امیدوارم اقدامی خوب، جهادی و مردمی در این مسئله شکل گیرد و در نتیجه منافع آن به حوزه حمل و نقل و رفع گره‌های ترافیکی شهر اصفهان برسد.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات