در شصت و یکمین جلسه شورای شهر ساری بر لزوم آماده سازی فضای شهری برای استقبال از سال جدید تاکید شد

در شصت و یکمین جلسه شورای شهر ساری بر لزوم آماده سازی فضای شهری برای استقبال از سال جدید تاکید شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در این جلسه که کلیه اعضای شورا ، دو تن از معاونان شهردار و مدیران و کارشناسان مالی شهرداری حضور داشتند ابتدا پرویز شعبانی رئیس شورا در سخنانی با اشاره به روزهای پایانی سال و ضرورت آماده سازی فضای شهری برای استقبال از سال جدید ابراز امیدواری کرد سال ۱۴۰۲ با عزم جمعی و تلاش مضاعف مجموعه مدیریت شهری گامهای بلند تری جهت توسعه و سازندگی ساری برداشته شود.
وی حلول ماه مبارک رمضان در روزهای آغازین سال جدید را مورد توجه قرار داد و گفت: این تقارن ان شاء الله نویدبخش فزونی برکت در سال پیش رو خواهد بود.
شعبانی در مورد چهارشنبه آخر سال نیز به شهروندان بویژه جوانان و نوجوانان توصیه کرد نکات ایمنی را رعایت کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان و تعامل مسئولان استان و شهرستان و نمایندگان با مدیریت شهری ، از همراهی اصحاب رسانه با شورای شهر و شهرداری در طول سال تشکر کرد و افزود : خبرنگاران به عنوان چشم بینا و زبان گویای مردم و بازوان پرتوان مدیران ، نقش تعیین کننده‌ای در توسعه جامعه دارند و می‌توانند با اطلاع رسانی دقیق و نقد منصفانه و کمک به فرهنگ سازی بر افکار عمومی اثرات مثبتی بگذارند.
گفتنی است شهرام ایرجی به عنوان ناطق قبل از دستور این جلسه با بیان اینکه شاخص موفقیت مدیریت شهری ، رضایت شهروندان می باشد افزود: شروع سال جدید با حلول ماه مبارک رمضان مقارن شده و انتظار ما از شهرداری این است که فضای شهر برای استقبال از بهار طبیعت و بهار قرآن به نحو شایسته ای مهیا گردد.
وی همچنین در خصوص ضرورت پویایی سازمان سرمایه گذاری ، چابک سازی شهرداری و اجرای پروژه‌های زودبازده و درآمد زا ، راه اندازی سامانه شفافیت و سامانه پرداخت طلبکاران ، تکریم ارباب رجوع و تکریم پرسنل ، توجه به مناطق الحاقی ، تکمیل فازهای سه و چهار میدان ابن شهرآشوب و انبار توشه ترمینال و پرداخت بموقع حقوق نیروها به شهرداری تذکر داد.
در ادامه شورا وارد دستور کار شد و پیرامون نامه ها و مصوبات کمیسیون ها از جمله قرارداد حجمی نگهداری و خدمات شهری‌ ، انتخاب حسابرس برای بررسی اسناد شهرداری در حوزه بیمه تامین اجتماعی و اصلاح بودجه تصمیم گیری کرد.
در بخش پایانی شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری ، اعضای شورا با اهداء لوح یادبود از خبرنگاران رسانه‌های گروهی به پاس یکسال همراهی مستمر و انعکاس اخبار فعالیت های این نهاد تجلیل کردند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات