معاون بنیاد مسکن استان بوشهر: ۲ هزار و ۵۵۶ واحد مسکن برای محرومان استان بوشهر در دست ساخت است

معاون بنیاد مسکن استان بوشهر: ۲ هزار و ۵۵۶ واحد مسکن برای محرومان استان بوشهر در دست ساخت است

معاون بازسازی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۲هزار و ۵۵۶ واحد مسکونی از محل تفاهم‌نامه‌های مختلف با این بنیاد برای محرومان این استان در دست ساخت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ سالار عبداللهی در بازدید از روند اجرای پروژه‌های مسکن محرومان در دست اجرای بنیاد مسکن افزود: بر این اساس از محل تفاهم نامه بنیاد مسکن با سازمان برنامه و بودجه سهم استان بوشهر یکهزار و ۵۰۵ واحد مسکونی است.

معاون بازسازی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر بیان کرد: تاکنون ۴۵ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض برای ساخت این واحدهای مسکونی پرداخت شده و پیشرفت فیزیکی آنها ۹۷ درصد است.

عبداللهی با اشاره به تفاهم نامه مشترک بنیاد مسکن با بنیاد مستضعفان در زمینه احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی برای قشرهای محروم در کشور گفت: سهم استان بوشهر از این تفاهم نامه ۴۵۰ واحد مسکونی است که تاکنون ۵۳۳ پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

وی یادآور شد: از این شمار ۲۱۰ پرونده به بانک‌ها معرفی و ۱۷۰ پرونده نیز انعقاد قرار شده است.

عبداللهی گفت: تاکنون برای سرعت بخشی در روند احداث این واحدهای مسکونی هفت میلیارد تومان اعتبار بلاعوض پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به تفاهم نامه احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کشور اضافه کرد: سهم استان بوشهر از محل این تفاهم نامه ۲۰۰ واحد مسکونی است که تاکنون ۱۶۷ پرونده تشکیل، ۸۰ پرونده به بانک‌ها معرفی و ۷۰ پرونده انعقاد قرارداد شده است.

عبداللهی پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی در دست احداث از محل این تفاهم نامه را ۲۹ درصد عنوان کرد.

وی همچنین در باره تفاهم نامه ۱۰ هزار واحدی بنیاد مسکن، بنیاد مستعضفان و کمیته امداد گفت: سهم استان بوشهر از این تفاهم نامه ۴۰۱ واحد است که تاکنون ۳۶۴ فقره پرونده تشکیل شده و از این شمار ۱۸۹ پرونده به بانک‌ها معرفی و ۱۶۵ پرونده نیز انعقاد قرارداد شده است.

عبداللهی میزان پیشرفت فیزیکی این واحدهای مسکونی را ۴۱ درصد عنوان کرد.

وی درباره تسهیلات ویژه بهسازی مسکن روستایی گفت: سهمیه استان بوشهر از محل اعتبارات سال گذشته ۲هزار و ۳۸۰ واحد است که تاکنون ۲هزار و ۳۴۸ واحد به بانک ها معرفی و از این شمار ۲هزار و ۱۶۱ واحد انعقاد قرارداد شده است.

عبداللهی پیشرفت فیزیکی این واحدهای مسکونی را ۷۱ درصد عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات