۱۰۰ میلیارد تومان برای بازنگری و اجرای طرح های هادی روستایی استان بوشهر اختصاص یافت

۱۰۰ میلیارد تومان برای بازنگری و اجرای طرح های هادی روستایی استان بوشهر اختصاص یافت

معاون عمران روستایی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تهیه، بازنگری، بهسازی و آسفالت معابر روستایی در قالب طرح های هادی این استان اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ غلامرضا زارعی افزود: قرار است این اعتبار با لحاظ شاخص عدم برخورداری روستاهای بالای ۲۰ خانوار از طرح هادی هزینه شود.

وی اظهار کرد: از مجموع ۳۹۶ طرح‌ هادی تهیه شده برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت در استان بوشهر طرح های ۷۱ روستا نیاز به بازنگری دارند.

زارعی ادامه داد: به زودی طرح هادی در ۲۲ روستای جدید بالای ۲۰ خانوار به منظور توجه ویژه به روستاهای محروم و کم برخوردار به نحوی که عقب ماندگی این روستاها برطرف شود اجرا می شود.

وی اضافه کرد: از ۲۵ میلیون متر مربع معابر روستایی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار ۱۲ میلیون مترمربع آن بهسازی شده است.

معاون عمرانی روستایی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از ۸۱۶ روستای این استان ۴۰۰ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند که در زمان حاضر ۳۹۶ روستا م دارای طرح هادی هستند.

وی در خصوص آسفالت معابر روستایی استان بوشهر یادآورشد: در یک سال گذشته ۱.۵ میلیون مترمربع از معابر روستایی این استان با ۹۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومن اعتبار از محل اعتبارات قیر رایگان با مشارکت دهیاری‌ها آسفالت شده است.

زارعی ایمن سازی ۱۶ روستا در برابر سیل با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور،احداث هفت زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال به مساحت ۱۰ هزارو ۵۰۰ مترمربع با پنج میلیارد تومان اعتبار و صدور ۸۹۹ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۲۲ جلد سند مالکیت شهری با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر را از دیگر اقدام های انجام شده برای عمرانی روستایی عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات