«مطالبه‌گری»، حق مردم است/ خواسته‌های مردمی را با  ...

«مطالبه‌گری»، حق مردم است/ خواسته‌های مردمی را با ...

«مطالبه‌گری»، حق مردم است/ خواسته‌های مردمی را با صدای بلند پیگیری و مطالبه می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مجید طهوریان‌عسکری در نشست پای حرف مردم که در شهرک طرق برگزار شد، اظهارکرد: شهروندان مشهدی باید بدانند که ۱۵ عضو شورای شهر، همچون خود آن‌ها، مطالبه‌گر هستند و در کنار مردم.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان مشهدی نباید اعضای شورای شهر را در مقابل خود ببینند، گفت: از مطالبه‌گری استقبال می‌کنیم و آگاه باشید که با صدای بلندتر از مردم حاضریم برای گرفتن حق آنها فریاد بزنیم؛ ولی شرایط حاکم بر شهر، متفاوت از شرایطی است که از بیرون شاهد هستیم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: آیا اعضای شورای شهر مخالف استفاده مردم از اتوبوس‌های کولردار هستند؟ قطعا نه ولی در شرایطی که برای خرید موتور کولر اتوبوس هم تحریم هستیم، چه تدبیری باید اندیشید؟

طهوریان تصریح کرد: یک دستگاه اتوبوسی که پیشتر حدود ۷۰۰ میلیون تومان بوده امروز باید ۵ میلیارد تومان خریداری شود؛ تحویل آن هم ۱۶ ماه پس از انعقاد قرارداد است.

وی افزود: بازهم در چنین شرایطی، اوایل سال جاری، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اضافه کردیم که همه آنها در خطوط حاشیه شهر مشغول سرویس‌دهی هستند.

طهوریان‌عسکری گفت: همانطور که مشکل ۱۷ ساله انتقال پادگان ارتش را در سایه تعامل بین‌بخشی حل و فصل کردیم، از پس مشکلات دیگر هم برمی‌آییم؛ به همت و تدبیر شورای ششم و مدیریت شهری و با همکاری آستان قدس رضوی، در آینده نزدیک خیابان «بصیرت» نیز بازگشایی می‌شود که دستاورد مهم ترافیکی برای حاشیه شهر، علی الخصوص شهرک شهید رجایی خواهد بود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تاکید بر اینکه مردم باید نیازها و خواسته‌های خود را مطالبه کنند و اعضای شورای شهر و مسئولان هم مسئول پیگیری این مطالبات هستند، افزود: در عین حال، وظیفه ماست که شرایط حاکم را تبیین کنیم تا عموم شهروندان از وضعیت اقتصاد شهر و نیازهای شهری و سرانه‌ها آگاهی یابند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات