نشست هم اندیشی مدیران تاکسیرانی ها و اتوبوسرانی های شهری کشور برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران تاکسیرانی ها و اتوبوسرانی های شهری کشور برگزار شد

نشست هم اندیشی اعضای هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی ها و اتوبوسرانی های شهری کشور با حضور مدیران و اعضای هیات مدیره این دو اتحادیه، شهردار و رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری گرگان برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری گرگان، مرتضی ضامنی رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در این نشست سخنان خود را با تقدیر از شهردار گرگان آغاز کرد و گفت: رویکرد و نگاه اجتماعی و حمایتی مهندس سبطی نسبت به قشر زحمتکش رانندگان بسیار ارزشمند است که حکایت از حضور ایشان در بدنه شهرداری دارد.

ضامنی افزود: رانندگان به عنوان سفیران فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور فعالیت می کنند و می توانند بلندگو و مبلّغ نظام باشند از این رو در شرایط سخت اقتصادی کشور توجه و حمایت بیشتر از رانندگان ضروری است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان نیز از تلاش ها و حمایت های مهندس سبطی در برگزاری اولین جلسه هم اندیشی اعضای هیات مدیره اتحادیه تاکسیرانی و اتوبوسرانی های شهری کشور در شهر گرگان قدردانی کرد.

نشست هم اندیشی مدیران تاکسیرانی ها و اتوبوسرانی های شهری کشور برگزار شد

افزایش سهمیه اتوبوس های شهری گرگان

مهدی کمال غریبی همچنین از تبدیل وضعیت نیروهای با سابقه شرکتی این سازمان و نگاه ویژه شهردار در ثبات شغلی و افزایش درآمدی قشر زحمتکش ناوگان حمل و نقل تشکر کرد.

کمال غریبی همچنین از اختصاص 40 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در آستانه شروع سال 1401 خوشبختانه با تدابیر مهندس سبطی خرید و سهمیه 16 اتوبوس شهر گرگان به 40 دستگاه افزایش یافته که در این نشست از مسئولان مربوطه خواستاریم با تسریع در موعد تحویل اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهر گرگان، کمک شایانی به تسهیل در تردد شهروندان عزیز گرگانی را فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل شهرگرگان دارای سه هزار دستگاه تاکسی، 92 دستگاه اتوبوس در 32 خط با جابجایی روزانه 40 هزار نفر، 100 شرکت آژانس و 11 شرکت سرویس مدارس برای ارائه خدمت به شهروندان عزیز گرگانی است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان همچنین ضمن اعلام راه اندازی سامانه سرویس مدارس (سپند)، خواستار تبادل نظر و اتخاذ تصمیم در حوزه بیمه تکمیلی و تامین اجتماعی رانندگان، ارائه لوازم یدکی مستقیم از کارنجات، انعقاد قراردادهای رفاهی و پیگیری نهضت ملی مسکن برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات