شهردار گرگان: جایگاه و کرامت انسانی رانندگان حمل و نقل پس از انقلاب ارتقا یافت

شهردار گرگان: جایگاه و کرامت انسانی رانندگان حمل و نقل پس از انقلاب ارتقا یافت

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس‌ محمدرضا سبطی در نشست هم اندیشی اعضای هیئت مدیره اتحادیه تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی‌های شهر کشور در شهرداری گرگان اظهار داشت: رسالت شهرداری‌ها در حوزه اقتصادی شهروندان حمایت از خانواده‌های کم برخوردار در حوزه تردد و جابجایی این قشر از مسافران و افراد کم برخوردار است.

سبطی افزود: رانندگان حمل و نقل درون شهری بیشترین ارتباط مردمی را دارند و معرف خوبی برای ترویج فرهنگ شهری هستند.

وی تصریح کرد: سازمان شهرداری‌ها و وزارت کشور می توانند در حوزه حمل و نقل شهری با اتخاذ تصمیمات حمایتی کمک شایانی به این قشر زحمتکش داشته باشند و سازمان‌ها و اتحادیه‌های مرتبط نیز به نفع مردم و رانندگان یک تعرفه خوب را مصوب کنند‌.

شهردار گرگان ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه و کرامت انسانی رانندگان اتوبوس و تاکسی ارتقا پیدا کرد و هویت واقعی و شأن این قشر که از بامداد تا شامگاه در حال خدمت رسانی به مردم هستند، حفظ شد.

سبطی با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ناوگان حمل و نقل گفت: بنده جایگاه خاصی برای کارکنان ناوگان‌ حمل و نقل قائلم و پس از مسئولیتم در آبان ۱۴۰۰ به عنوان نخستین مکان به دیدار زحمتکشان حوزه حمل و نقل شهری رفتم.

وی در پایان با تسلیت به مردم آبادان درخصوص حادثه مرگبار ساختمان متروپل گفت: شهرداری ها باید با دقت بیشتر و نگاه دغدغه مند، اقدام عاجلانه در حوزه شناسایی نقاط ناایمن سطح شهر کنند تا از تکرار حوادث مشابه جلوگیری گردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات