جشنواره حضرت علی اکبر(ع)

جشنواره حضرت علی اکبر(ع)

در این جشن که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری  و اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد برگزار شد به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان از ملی پوشان شهرستان نجف آباد تقدیر بعمل آمد.



معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد در سخنانی پس از تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت حضرت علی اکبر(ع) و شادباش ویژه به جوانان ورزشکار نجف آباد، از همت و تلاش جوانان در عرصه ورزش  ملی کشور به عنوان افتخاری برای شهرستان و خانواده ورزش نجف آباد یاد کرد.
موسی مباشری افزود حضور جوانان در عرصه های ملی و بین المللی یکی از بهترین راه های پرورش جسم و بالطبع آن شخصیت اخلاق مدار و پسندیده فردی و اجتماعی است.
اجرای موسیقی زنده سنتی، انجام حرکات آکروبات ورزشی و نمایشی و اجرای موسیقی پاپ کلاسیک از بخش های دیگر این ویژه برنامه بود.
سید محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان دیگر سخنران این برنامه نیز از اهمیت و جایگاه ورزش در رشد و تعالی جامعه و افزایش روحیه جمعی سخن گفت. وی ضمن ارائه آماری از تعداد ملی پوشان شهرستان نجف آباد، تعیین و تعریف شهر طلایی ورزش را از مهمترین دلایل ارتقاء ورزش شهرستان در سطح ملی دانست و از حضور و تلاش پیشکسوتان به عنوان برگ برنده ورزشکاران جوان یاد کرد.
پخش کلیپ معرفی ملی پوشان شهرستان و آیین اهدای جوایز و تندیس یادبود سازمان فرهنگی اجتماعی، بخش آخر این ویژه برنامه بود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر نجف آباد

    منبع خبر

    شورای شهر نجف آباد

    شورای شهر نجف آباد یک شورای شهر در شهر نجف آباد می باشد

      نظرات