جلسه شورای معاونین و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

جلسه شورای معاونین و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم، جلسه شورای معاونین و مدیران بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان با حضور آقایان: حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان, مهندس بلدی مدیرکل بنیاد , معاونین پشتیبانی , مسکن شهری , بازسازی و مسکن روستایی , رئیس اداره حراست , سرپرستان بنياد مسكن در بخش ها , شهرستان های تابع و سایر مدیران وکارشناسان به منظور تبادل نظر و بررسی عملکرد حوزه ها در راستای  پيشبرد فعاليتها واهداف بنياد درسالن جلسات بنیاد مسکن استان برگزار گردید.
ابتدا حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان , رسالت اصلی بنیاد مسکن را خدمت به اقشار کم درآمد دانست و گفت: رسیدگی به محرومین و مستضعفین، توسعه عدالت اجتماعی، بستر سازی برای سازندگی کشور از جمله نکات اساسی است که گستره این ماموریت از جانب امام خمینی (ره)  بر عهده این نهاد مقدس گذاشته شد که گسترش این موضوع نیازمند همکاری و تعامل بیشتر مجموعه می باشد.
وی افزود: بر اساس حدیث امام علی (ع) انسان دارای ارزش والایی است و نباید آن را به بهانه اندک بفروشد , در میان ارزش های انسانی , موضوع صداقت و امانت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
در ادامه مهندس بلدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز مهندس به تمامی همکاران گرامی, ارائه گزارش عملکرد مدیران بنیاد مسکن بصورت ماهیانه را حرکتی مثبت در پیشبرد اهداف و فعالیت های این نهاد دانست و گفت: برنامه ماهیانه ارائه گزارش عملکرد مدیران و واحدهای مربوطه موجب گسترش تعاملات و ارتباطات بین واحدها و معاونت ها می شود که به یقین نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت. وی همچنین خواستار تلاش بیشتر برای ارائه خدمات خالصانه بیشتر به مردم شد.
وی با تأکید بر پرداخت تسهیلات مقاوم سازی , بهسازی مسکن روستایی و مسکن محرومین گفت: باید دلایل تأخیر در پرداخت تسهیلات مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی از سوی بانک های عامل و عدم حمایت جدی و همه جانبه از اجرای این مصوبه در استان مورد بررسی قرار گیرد.
در ادامه این جلسه گزارش مربوط به هر یک از حوزه ها  از سوی معاونین، مدیران و کارشناسان مربوطه به تفکیک ارائه شد و برنامه های پیش رو مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات