برگزای مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

برگزای مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع),  با مهندس بلدی مدیرکل , یزدان پناه معاون پشتیبانی , ملااسماعیلی معاون بازسازی و مسکن روستایی حضور حجت الاسلام و المسلمین خیری و سایر کارکنان در محل نماز خانه بنیاد برگزار شد.
دراین مراسم حجت الالسلام والمسلمین خیری ضمن عرض تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) ، به بیان جایگاه و فضائل شخصیتی هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت موسی کاظم(ع) پرداخت و گفت: همه ائمه فضائل و کمالات را به صورت کامل دارا بودند و اسوه بودند اما از ویژگی های مهم امام موسی کاظم (ع) صبر و استقامت بوده است.
حجت الالسلام والمسلمین خیری با تاکید بر اینکه صبر و استقامت امام موسی بن جعفر در برابر زمامداران عصر خود بوده است و به همین جهت امام را از این زندان به آن زندان منتقل می کردند، افزود: امام موسی کاظم تمام سعی اش بر این بوده که امامت و ولایت را تثبیت کند و صبر و استقامت ایشان به گونه ای بوده که در بدترین شرایط در زندان به سر می برد به ویژه در زمان هارون الرشید.
وی با بیان اینکه امام هفتم از قیام‌های مردمی همیشه حمایت کرده است، امام هفتم همیشه به دنبال ترویج معارف شیعه از طریق فعالیت‌های علمی، تربیت شاگردان و فرصت‌های تبلیغی بودند، تصریح کرد: امام موسی کاظم (ع) با اینکه در زندان بود و مدت مدیدی را در زندان سپری کرد اما از مبارزه دست نکشید. امام هفتم تجلی اسماً الهی و اخلاق و معنویت بود. اسوه صبر و مقاومت بود. باید از زندگی امامان درس بگیریم، اینان مظهر اسماً و صفات الهی بودند.
در پایان این مراسم با عزاداری , مداحی و روضه خوانی توسط مداح اهل بیت هکاران درغم شهادت حضرت موسی کاظم (ع) به سوگ نشستند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات