پيشرفت 86درصدي پروژه نمايشگاه بين‌المللي اصفهان

پيشرفت 86درصدي پروژه نمايشگاه بين‌المللي اصفهان

ايرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ايمنا اظهار كرد: از ديگر اهداف احداث پروژه نمايشگاه بين‌المللي اصفهان بهبود صنعت اقتصاد توريسم و نمايشگاهي اصفهان و افزايش ماندگاري يك گردشگر در شهر اصفهان تا چهار روز است.

وي با اشاره به ويژگي‌هاي پروژه نمايشگاه بين‌المللي اصفهان تصريح كرد: در سالن اميركبير اين پروژه، به دليل مساحت مفيد نمايشگاهي (حدود 15 هزار مترمربع) سيستم اسكلت فلزي به صورت خرپايي خاص و سقف زيپ تِك و يك تكه با مساحت حدود 21 هزار مترمربع استفاده شده است.

معاون عمران شهري شهردار اصفهان تاكيد كرد: پروژه نمايشگاه بين‌المللي اصفهان يكي از معدود پروژه‌هايي است كه در آن تونل‌هاي تاسيساتي نفررو اجرا شده و در آينده براي اضافه كردن هر گونه تكنولوژي جديد در بخش آي. تي، برق و مكانيك نياز به تخريب و حفاري نيست و به همين شكل مي‌توان از اين كانال‌ها براي به روز كردن يا بهره‌گيري از تكنولوژي روز تاسيسات استفاده كرد.

مظفر خاطرنشان كرد: مهم‌ترين بخش، فاز نخست پروژه سالن اميركبير است كه 15 هزارمترمربع فضاي مسقف نمايشگاهي دارد و قادر خواهد بود به طور همزمان سه نمايشگاه را برگزار كند و 550 غرفه 12 متري در اين سالن مي‌توانند كالاها، محصولات و خدمات خود را در معرض ديد مخاطبان قرار دهد.

وي با بيان اينكه در پروژه نمايشگاه بزرگ اصفهان پياده‌روها و سواره‌روهاي بسيار مناسبي در نظر گرفته شده است، ادامه داد: پاركينگ‌هاي جنوبي سالن اميركبير و قسمت غربي پروژه با گنجايش يك هزار خودرو در نظر گرفته شده كه تا دو هزار جاي پارك قابل افزايش است.

معاون عمران شهري شهردار اصفهان با بيان اينكه 63 درصد از سهام پروژه نمايشگاه بين‌المللي اصفهان متعلق به شهرداري است، گفت: فاز نخست اين پروژه 17 هكتار است و هزينه اجرايي براي بهره‌برداري از سالن اميركبير حدود 1000 ميليارد ريال برآورد شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات