۳ اقامتگاه سنتی در بافت تاریخی شهر یزد با حضور رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افتتاح شد

۳ اقامتگاه سنتی در بافت تاریخی شهر یزد با حضور رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افتتاح شد

همزمان با سفر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به استان یزد عصر شنبه ۱۸ خرداد سه اقامتگاه سنتی در بافت تاریخی شهر یزد با حضور جمالی نژاد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، مهدی جمالی نژاد در حاشیه این برنامه با تاکید بر همکاری مدیریت شهری با سرمایه گذاران، گفت: در بحث سرمایه گذاری عامل مهم جلب اعتماد بخش خصوصی توسط شورا وشهرداری است و اینکه بپذیرند که سرمایه گذار بدنبال سود است و از پدیدآمدن این سود در شهر درآمدپایدار، ثروت و اشتغال ایجاد می شود.

وی با اشاره به ظرفیتهای متنوع گردشگری همچنین اقلیم جغرافیایی متنوع و تاریخ کهن و آداب و رسوم خاص استان یزد،‌ اظهار کرد: لازم است شهرداری ها و شوراها، مزیت های نسبی شهر خود، نظیر گردشگری، عرضه صنایع دستی، عرضه محصولات بومی، کویرگردی،... را به منظور سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای اشتغال و ایجاد درآمد بخوبی شناسایی نمایند.

جمالی نژاد اضافه کرد: شهرداری ها برای اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری و جذب گردشگران و بازاریابی محصولات و معرفی پروژه های قابل سرمایه گذاری باید از قابلیتهای رسانه ها و فضای مجازی به نحو مناسبی استفاده نمایند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات