برگزاری هفتمین دوره کلاسهای آموزشی حوزه ترافیک در هنرستان شهید باهنر با حضور ۲۰۰ دانش آموز

برگزاری هفتمین دوره کلاسهای آموزشی حوزه ترافیک در هنرستان شهید باهنر با حضور ۲۰۰ دانش آموز

به گزارش شهریار ، رضا قاسمی گنجه لو اعلام کرد: این معاونت با هدف افزایش دانش حوزه ترافیک و رعایت مسائل ایمنی و راهنمائی و رانندگی و کمک به روانسازی ترافیک شهر و پیشگیری از مخاطرات این حوزه با حضور کارشناسان ترافیکی اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی در مدارس سطح منطقه کرده که همچنان تداوم دارد.

وی گفت: بر همین اساس هفتمین کارگاه آموزشی ترافیکی با حضور ۲۰۰ دانش آموز در مدرسه در هنرستان شهید باهنر این منطفه برگزار و کارشناسان پلیس راهور ضمن آموزش موارد مهم این حوزه راه کارهای کاربردی روان سازی و ایمن سازی ترافیکی را به حاضرین اعلام کردند.


۸۰۰ نفر از شهروندان در کارگاه های روانشناسی امور فرهنگی، اجتماعی منطقه یک حضور یافتند

مدیر امور فرهنگی از آموزش ۸۰۰ نفر از شهروندان در کارگاه های روانشناسی امور فرهنگی از ابتدای سالجاری خبر داد.

رامین راستی اعلام کرد : از ابتدای سال ۱۴۰۳ و مطابق برنامه ریزی انجام یافته در این منطقه برای کاهش آسیبهای اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده ها و همچنین آرام سازی، کنترل خشم و راه کارهای آموزشی رفتارهای آرام و ارتباطات سالم اجتماعی، کارگاه های ویژه ای در حوزه روانشناسی برگزار شده که طبق برنامه سال جدید در مراکز فرهنگی  منطقه ۱ با حضور کارشناسان و روانشناسان این منطقه انجام می یابد.

وی گفت: در همین راستا حدود ۸۰۰ نفر از شهروندان که عمدتاً بانوان بودند در کلاسها و کارگاه های آموزشی روانشناسی منطقه به طور مستقیم حضور یافته و در حوزه های اجتماعی آموزشهای لازم را دیده و همچنین به صورت انفرادی و حضوری نیز از این اقدامات بهره مند شدند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات