بازدید عضو شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه های ورزشی شهرداری منطقه ۲

بازدید عضو شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه های ورزشی شهرداری منطقه ۲

به گزارش شهریار ، پرویز هادی عضو شورای اسلامی شهر با همراهی موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه ۲ و میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز، از روند عملیات احداث زمین های ورزشی در خیابان ورزش پارک بزرگ ائل گلی  و سالن ورزشی چاوان بازدید کرد.
طبق توضیحات شهردار منطقه ۲، برای استفاده نوجوانان و جوانان از امکانات تفریحی و ورزشی چهار زمین ورزشی روباز در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل گلی تحت عنوان خیابان ورزش احداث می شود که این پروژه های ورزشی در مرحله زیرسازی کف برای انجام بتن ریزی است و در اطراف این زمین های ورزشی آب‌رو هم احداث می شود.
این زمین ها در دو هزار و ۳۰۰ مترمربع مساحت در راستای گسترش فرهنگ ورزش و تندرستی برای استفاده شهروندان و مسافرانی که در پارک بزرگ ائل گلی تردد می کنند، می تواند بسیار مثمرثمر واقع شود.
زمین های ورزشی درحال احداث در خیابان ورزش ائل گلی شامل والیبال و بسکتبال، بدمینتون و پینک پنگ است که با اعتبار اولیه ۴۰ میلیارد ریال در حال احداث است.
شهرداری منطقه ۲ همچنین بزودی اقدام به احداث سالن ورزشی اسکواش برای علاقه مندان به این ورزش مفرح در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل گلی خواهد کرد.

همچنین پرویز هادی، از سالن در دست احداث چاوان نیز بازدید به عمل آورده و در جریان مراح تکمیلی این سالن ورزشی قرار گرفت. به گفته شهردار منطقه ۲ تبریز سالن ورزشی چاوان در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای نوجوانان و جوانان و برای استفاده شهروندان ورزشدوست در جنب اتوبان شهیدکسائی در ۲ هزار متر مربع مساحت با اعتبار اولیه ۱۲۰ میلیارد ریال در حال احداث است.
رختکن و قسمت اداری این سالن ورزشی احداث و تکمیل شده و محوطه این پروژه ورزشی به مرحله آسفالت ریزی رسیده و جدول گذاری محوطه آن هم به انجام رسیده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات