توزیع ۱۲۹۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمالغرب تبریز

توزیع ۱۲۹۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمالغرب تبریز

به گزارش شهریار ، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز مطابق برنامه های هفتگی و رسالت عمرانی خود اقدام به ارائه خدمات محله‌ای و انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف غرب و شمال‌غرب شهر کرده است.
وی با بیان اینکه در هفته گذشته بیش از هزار و ۲۹۰ تن آسفالت در سطح معابر حوزه استحفاظی توزیع شده است، افزود: توزیع آسفالت با هدف ارتقای حقوق شهروندی و تامین امنیت شهروندان به هنگام تردد از معابر شهری، آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری معابر و محلات به صورت منظم و دقیق بر اساس اولویت و نیازسنجی در دستور کار قرار دارد و توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه و کارگاه امانی عملیاتی می‌شود.
شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه اظهار کرد: این میزان آسفالت در مسیرهای شهرک امام خمینی (ره) مقابل بلوک ۸۳، ۶۹، ۷۱، شهرک شهید دکتر بهشتی، شهرک امام خمینی (ره) مجتمع فرهنگیان و پلیس، جاده تبریز _ مرند، کوی صنعتی سولماز، آناخاتون، جاده سنتو و میدان کارگر توسط معاونت فنی و عمرانی و معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه توزیع شده است.
جان‌فشان نوبری در ادامه تاکید کرد: عملیات آسفالت ریزی با هدف توزیع امکانات و رفع مشکلات آسفالت معابر با توجه به بررسی‌های میدانی برحسب نیازسنجی و اولویت‌بندی‌ها در سایر محلات سطح حوزه تداوم خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات