صدای رادیو عینالی در بهار و تابستان رساتر می‌شود

صدای رادیو عینالی در بهار و تابستان رساتر می‌شود

به گزارش شهریار ، بابک دانش پناه افزود: در راستای هدفمند کردن اوقات فراغت شهروندان و گردشگران تفرجگاه عینالی، فعالیت رادیو عینالی بار دیگر از سر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: رادیو عینالی که چند مدتی بصورت راکد درآمده و فعالیت مستمر نداشت، توسط امور ارتباطات سازمان فعال شده و قرار است در بهار و تابستان پیش رو،  برنامه‌های متنوعی را برای گردشگران و کوهنوردان پخش کند.

بر این اساس قرار است علاوه بر فعالیت روزانه در طول هفته، روزهای جمعه هر هفته و همچنین ایام خاص و مناسبت های مختلف، ویژه‌برنامه‌هایی نیز بصورت زنده پخش شود.

دانش پناه اظهار کرد: مصاحبه زنده با شهروندان حاضر در تفرجگاه، پخش موسیقی و همچنین تولید و پخش برنامه‌های جذاب فرهنگی و اجتماعی از برنامه‌های مدنظر مدیریت ارتباطات سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز جهت راه‌اندازی دوباره رادیو عینالی است.

المان رادیو عینالی در مسیر اصلی و سنگفرش تفرجگاه کوهستانی عینالی قرار گرفته و به دلیل جذابیت آن، همواره مورد توجه گردشگران و کوهنوردان قرار می‌گیرد.

تجهیز قطعه تازه احداث ۵۰ هکتاری عینالی به آبیاری تحت فشار

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز همچنین گفت: در راستای توسعه جنگل‌کاری قطعه تازه احداث ۵۰ هکتاری سازمان توسعه عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز به آبیاری تحت فشار مجهز می‌شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس لوله کشی و تاسیسات آبیاری تحت فشار توسط عوامل فنی تاسیسات آب سازمان توسعه و عمران عون بن علی در قطعه تازه احداث ۵۰ هکتاری این تفرجگاه کوهستانی آغاز شده است.

بنابر اعلام بابک دانش پناه این اقدام با پشتیبانی مالی شهرداری منطقه ۱ و عملیات اجرایی آن از سوی سازمان توسعه و عمران عون بن علی صورت می‌گیرد.

احداث شبکه قطره ای تحت فشار در تفرجگاه کوهستانی عینالی هم‌اکنون در مرحله لوله کشی و تاسیسات آبیاری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات