شهردار مبارکه : استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اهداف جهش تولید مدنظر قرار گیرد

شهردار مبارکه : استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اهداف جهش تولید مدنظر قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، محمدمهدی احمدی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شهروندان باید در راستای تحقق شعار سال در حوزه مشارکت بیش از پیش حضور فعال داشته باشند و مسؤولین هم در قبال مردم وظایف خود را عمل کنند.

وی با بیان اینکه وظایف شهرداری بسیار گسترده و به وسعت همه نیازهای شهر است ادامه داد: خانواده بزرگ شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در سال جاری بنا به شعار سال تکالیف ویژه‌ای بر عهده دارد و باید با وفاق و همدلی برای رشد و تعالی مدیریت شهری و خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان تلاش کنیم.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: مدیریت شهری مبارکه در دوره ششم هر آنچه در توان دارد را در راستای عملیاتی کردن شعار سال به کار خواهد گرفت.

احمدی تاکید کرد: تمام مسئولان شهرستان مبارکه، با همدلی و حرکت در مسیری که رهبر معظم انقلاب با تعیین شعار سال آن را ترسیم کردند، تلاش خود را برای دستیابی به اهداف والای نظام در پیشرفت و توسعه روزافزون این شهرستان به کار می‌بندند.

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت شهروندان در تصمیم سازی و تصمیم گیری، در سازندگی و آینده شهر نقشی مهم، تأثیرگذار و کارآمد دارد اضافه کرد: با برنامه ریزی مدون و مبتنی بر شعار سال در سال جدید به سمت تغییر، تحول و آبادانی بیش از پیش شهر به نفع شهروندان حرکت خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات