رونمايي رسمي از پويش با انرژي با هدف بهينه سازي مصرف ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر، "با انرژی" بزرگترین پویش اطلاع رسانی کشور به لحاظ وسعت و مدت زمان است که از سوی صنعت برق اجرایی می شود و همه مردم ایران را با ارائه مشوقهای متنوع صنعت برق برای تابستان، را هکارهای مصرف بهینه برق و... در بر می گیرد.
در این مراسم که اجرای آن را پژمان بازغی هنرمند به نام سینما و تلویزیون برعهده داشت، چهره های سرشناس هنری، ورزشی و سینمایی کشور از جمله علی پروین، بهداد سلیمی، کوروش باقری، سجاد انوشیروانی، محمد بحرانی، لیلا اوتادی، لیندا کیانی، علیرضا واحدی نیکبخت و... جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران حضور داشتند، از پویش با انرژی به طور رسمی رونمایی شد.
در این مراسم پیام ویدیویی مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر به مناسبت همزمانی از رونمایی از پویش با انرژی با روز صنعت برق و روز ملی خلیج فارس پخش شد و لیلا اوتادی، محمد بحرانی و لیندا کیانی، فرزاد حسنی، علیرضا واحدی نیکبخت نیز در صحبتهای کوتاهی مردم را به صرفه جویی در مصرف برق تشویق کردند.
پخش نماهنگی از تلاش سیمبانان زحمکتش صنعت برق و تقدیر از تعدادی از این عزیزان، اجرای زیبای علی زند وکیلی از دیگر بخشهای این مراسم بود.
این نخستین باری است که صنعت برق با همکاری جامعه ورزشی، هنری و... کشور به دنبال بهینه سازی مصرف برق است و امید می رود که به این وسیله بخش مهمی از ناترازی  با جلب همراهی مردم کاهش یابد.
در این زمینه علاوه بر ارائه مشوقهای مصوب دولت، قرار است جوایز ارزنده ای نیز به مشترکانی که در زمینه آموزش راهکارهای بهینه سازی مصرف  و در نتیجه کاهش مصرف برق مشارکت کنند، اهدا شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات