تولید و پخش ۱۱ هزار و ۴۴۵ دقیقه برنامه در استودیو شهر تبریز

به گزارش شهریار ، در سال ۱۴۰۲،  ۱۱ هزار و ۴۴۵ دقیقه برنامه در استودیو شهر تولید و پخش شده است که ۳۸۵ دقیقه از برنامه های پخش شده در خصوص گردشگری با هدف معرفی مناطق گردشگری و تاریخی شهر تبریز،  ۲۰۴۰ دقیقه مباحث آموزشی و ایمنی  و فرهنگ شهروندی، ۱۰۲۰ دقیقه در قالب آیتم تلفن و جوابیه، ۱۰۲۵ دقیقه در خصوص نکات ترافیکی، ۱۰۲۰ دقیقه آیتم قوانین و مقررات شهرسازی، ۱۴۰ دقیقه مسائل مربوط به فضای سبز، ۵۵۵ دقیقه معرفی پروژه های شهرداری و خدمات شهری تبریز و ۲۰۵۰  دقیقه مرتبط با اخبار شهرداری و شهر تبریز است.

در ویژه برنامه "تبریزیم" ۳۵ مورد از مشکلات و معضلات محله‌ای احصاء شده با هماهنگی استودیو شهر با حضور مدیران شهری در محل و استماع مطالبات مردمی توسط گزارشگر برنامه مستندسازی و از رادیو پخش شد. که با پیگیری های استودیو شهر بعد از رفع مشکلات محله گزارش تکمیلی از اقدام شهرداری در رادیو پخش و به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

این ویژه برنامه ۲۰ دقیقه‌ای در سال ۱۴۰۲ به مدت ۲۸۲۰ دقیقه، روزهای یکشنبه تا چهارشنبه به غیر از روزهای تعطیل از صدای مرکز آذربایجان‌شرقی روی آنتن رفت.

در راستای تقویت فرهنگ پاسخگویی به شهروندان تبریزی، برنامه "ارتباط زنده تلفنی شهرداران با شهروندن" از دیگر برنامه های اجرا شده در استودیو شهر است که طبق جدول زمانی مشخص و اطلاع رسانی شده به شهروندان، شهرداران مناطق ده گانه تبریز به همراه معاونین و مدیران ارشد بصورت ادواری با حضور در استودیو شهر به صورت تلفنی به درخواست‌های شهروندان پاسخ و ضمن صدور دستورات لازم برای حل و فصل مشکلات مطرح شده، موارد مطروحه را برای پیگیری و حصول نتیجه به مسئولان مربوطه ارجاع می دهند.

برنامه‌های استودیوشهر جایگاه مناسبی در بین مخاطبان رادیویی تبریز در خصوص پیگیری مطالبات شهری تبریز پیدا کرده است به طوری در سال گذشته ۲۱۲۹  مشکل و مطالبه مردمی در خصوص معضلات شهری احصاء شده که با پیگیری مطالبات مردمی، ۵۶  درصد جوابیه توسط مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز دریافت شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات