بانگ ملکوتی اذان، در نهمین دوره مسابقات اذان آوای ماندگار تبریز

بانگ ملکوتی اذان، در نهمین دوره مسابقات اذان آوای ماندگار تبریز

به گزارش شهریار ، اکبر قنبرزاد با اعلام این خبر افزود: این دوره از مسابقات با حضور قاریان نوجوان و جوان به روش ادوار گذشته میزبان حضور استعدادهایی خواهد بود که در این عرصه فعالند.

وی اظهار داشت: مایه افتخار ماست که توانسته ایم در این نزدیک به یک دهه از فعالیت مستمر این جشنواره، زمینه ساز کشف، پرورش و معرفی موذنین نوجوان و جوان به جامعه قرآنی تبریز باشیم.

قنبرزاد ادامه داد: این دوره از مسابقات یک بخش جدید هم دارد که در قالب دعاخوانی برای علاقمندان زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان افزود: در بخش اذان نیز در سه بخش، شاهد حضور موذنین خواهیم بود که به موذنین زیر ۱۵ سال، بین ۱۵ تا ۴۰ و پیشکسوت، به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به روش های شرکت در این رویداد خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به حضوری به محل سازمان واقع در خیابان جمهوری اسلامی، ابتدای خیابان توحید، مجتمع همشهری، و یا تماس با شماره مجازی ۰۹۰۲۶۷۵۶۰۷۷ تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه، برابر با ۲۳ رمضان المبارک نسبت به شرکت در این رویداد اقدام نمایند.

وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، ۱۸ و ۱۹ فروردین ماه، برابر ۲۶ و ۲۷ رمضان المبارک مسابقه حضوری برگزار خواهد شد که روز ۱۸ فرودین، به اذان و روز ۱۹ فروردین به دعاخوانی اختصاص خواهد داشت.

قنبرزاد افزود: روز بیستم فروردین ماه، برابر با ۲۸ رمضان المبارک آئین اختتام واقع در آستان مقدس سید حمزه علیه السلام، برگزار می شود.

وی از عموم موذنین و علاقمندان به حضوردر این رقابت معنوی خواست که در آن شرکت کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات