تعامل مدیریت شهری با اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز در راستای آرامش معنوی و روانی شهروندان

تعامل مدیریت شهری با اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز در راستای آرامش معنوی و روانی شهروندان




سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج ضمن تبریک هفته وقف به مدیران و پرسنل اداره اوقاف و امور خیریه و تمامی خیران و واقفان بر تعامل مدیریت شهری با اداره اوقاف در نگهداری موقوفات و آبادانی شهر تاکید و اظهار داشت: شهرداری و اوقاف باید از تمام ظرفیت ها جهت ارتقاء سطح کیفی زندگی مردم استفاده کنند و فضای آرامش بخش مطلوب تری را جهت حضور همشهریان در بقاع متبرکه و زیارت اهل قبور مهیا نمایند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نحوه همکاری این اداره با شهرداری در زمینه موقوفات اذعان کرد: شورای اسلامی شهر کرج آماده همکاری در زمینه موقوفات، بقاع و اماکن متبرکه و برنامه‌های فرهنگی با یکدیگر است.

ایزدیار به ضرورت اهمیت وقف و موضوعات مربوط به آن در جامعه اشاره کرد و افزود: وقف صدقه جاریه است و از جایگاه ارزشمندی در فرهنگ دینی ما برخوردار است و اطلاع‌رسانی به مردم و مسئولان در زمینه ارزش، جایگاه و اهمیت موقوفات در سطح جامعه اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه به عنوان مرکز ترویج فرهنگ محسوب می‌شوند و بقاع متبرکه موجود در سطح شهر در کنار مجموعه های مدیریت شهری بهترین مکان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرداری هستند.

مدیریت شهری آمادگی برگزاری برنامه های فرهنگی مشارکتی در آستان امامزادگان سطح شهر را دارد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات