دیدار جمعی از رزمندگان شهرداری با فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح در گرامی داشت ایام سالروز دفاع مقدس

دیدار جمعی از رزمندگان شهرداری با فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح در گرامی داشت ایام سالروز دفاع مقدس



در این دیدار کارکنان ایثارگر شهرداری که غالباً از مدیران و پیش کسوتان مدیریت شهری بودند،ضمن تبریک سالروز دفاع مقدس به عضو رزمنده شورا در نقد و بررسی عملکرد شورای ششم و شهرداران منتخب مواردی را مطرح نمودند.

کارآمدی مدیریت شهری،بهره مندی از مشاورت ایثارگران،رعایت مقررات موضوعه و حفظ حرمت یادگاران هشت سال دفاع مقدس از بیانات همکاران شهرداری بود. مطالبه گری،هم اندیشی،کارآمدی مدیریت ایثارگری و تعامل موثر با شهردار بخش دیگری از اظهارات ایشان بود.

در این دیدار جواد چپردار رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری و فرمانده پایگاه بسیج شورای اسلامی شهر به تبیین عملکرد شورای ششم در حوزه ارزش های انقلاب اسلامی و اهتمام رئیس،هیئت رئیسه و اعضای شورای اسلامی در تعامل با آرمان شهدا، فرهنگ ایثار و بسیج و ضرورت تشکل و همگرایی کارکنان ایثارگر در شهرداری کرج اشاره نموده و پایبندی به ارزش های دفاع مقدس را در اولویت برنامه های شورا و مدیریت شهری دانست.

در این جلسه مقرر شد نشست مستمر و دوره ای ایثارگری با حضور همه رزمندگان شهرداری با شورا و شهردار برقرار گردد.

در ادامه طی مذاکره تلفنی چپردار با کیانی شهردار ضمن گزارش مبسوط این دیدار و انتقال نظرات بخشی از همکاران شهرداری، مقرر گردید تا نشت آتی نمایندگان ایثارگران با شهردار تعیین و برقرار گردد.


لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات