ضرورت فرصت سازی برای اصفهان در هماهنگی با دستگاه‌های ملی و استانی

ضرورت فرصت سازی برای اصفهان در هماهنگی با دستگاه‌های ملی و استانی

    ضرورت فرصت سازی برای اصفهان در هماهنگی با دستگاه‌های ملی و استانی

    رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فرصت‌سازی برای شهر اصفهان گفت: این فرصت سازی در هماهنگی با دستگاه‌های ملی و استانی باید رخ دهد و به نظر می‌رسد در این خصوص دچار ضعف هستیم.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، سید امیر سامع اظهار کرد: در شرف آغاز سومین سال از عمر این دوره از مدیریت شهری هستیم، به نظر می‌رسد در سال جاری، پیرامون بحث‌های بودجه‌ای الزاماتی نیاز است تا مدیریت شهری اقدامات لازم را در سطح شهر انجام دهد.

    وی افزود: امروز نیاز به کارآمدی و اقتدار مدیریت شهری و تمرکز مدیریت ارشد در تصمیم گیریی به موقع و همراه با جسارت در اداره امور هستیم. همچنین نیاز به کارآمدی و پیشتاز با همسو سازی توان کارکنان و مدیران با انجام اقدامات سخت و نرم داریم.

    رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه قرار بود از ابتدای سال ۱۴۰۲ پروژه‌های مهم شهر آغاز شود، گفت: مقرر شده بود که در اسرع وقت، تمهیدات لازم از جمله تهیه طرح و نقشه و مصوبات لازم و انجام تشریفات قانونی برای آغاز به کار پروژه‌ها انجام شود اما حس می‌شود هنوز پروژه‌های شاخص در مناطق و مرکز شروع نشده و این نیازمند آسیب شناسی است.

    وی با تشکر از معاونان مالی و اقتصادی و فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: آقای شاهمرادی در معاونت فرهنگی زحمت زیادی کشید و با شهرداری همکاری ویژه‌ای داشت. همچنین آقای رنجبر که از مدیران جهادی و متخصص و تصمیم گیر در حوزه مالی و اقتصادی است که با تعامل و هماهنگی داخلی و بیرونی اقدمات خوبی در حوزه مالی رقم زد.

    رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: افزایش بیش از ۵۰ درصدی بودجه نسبت به سال گذشته، دست یابی به درآمدهای لازم، تحقق بودجه، تامین اتوبوس، پرداخت‌ها در حوزه قطار شهری که چند برابر سال‌های قبل بود و امضاء قرارداد با مپنا، نتیجه این اقدامات بوده که قابل ذکر است.

    وی تاکید کرد: امیدواریم مجموعه مدیریت شهری با استفاده از مدیران کارآمد و جسور به اهداف خود دست پیدا کند، زیرا به نظر می‌رسد بخشی از شهرداری آن طور که باید و شاید وارد کار نشده‌اند و مدیریت ارشد شهر این جسارت را باید از مدیران خود مطالبه کند.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات