جمع آوری پسماند به عنوان ثروت کثیف مدیریت شود

جمع آوری پسماند به عنوان ثروت کثیف مدیریت شود

    جمع آوری پسماند به عنوان ثروت کثیف مدیریت شود

    رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استنباط من این است که با عدم جمع آوری مناسب پسماند به عنوان ثروت کثیف سرمایه شهر به فنا می‌رود و نتوانسته‌ایم آن را مدیریت کنیم.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مجید نادرالاصلی اظهار کرد: هفته گذشته تذکری در خصوص حوزه شهرسازی دادم، معاون شهرسازی اما اصرار دارد که مشکلی نیست اما مدیران بخش‌ها معتقدند که مشکلات وجود دارد و مردم پشت دکه شهرداری‌ها منتظر هستند که باید این به موضوع رسیدگی شود.

    وی با بیان اینکه پیش از این عرض کردم که عزمی برای جمع آوری پسماند نیست، اما معاون خدمات شهری اعتراض کرد، افزود: اگر می‌گوییم عزمی نیست یعنی مردم از ما انتظار دارند که سرمایه شهر را به فنا ندهیم اما استنباط من این است که با عدم جمع آوری مناسب این ثروت کثیف این اتفاق در حال رخ دادن است و نتوانسته‌ایم آن را مدیریت کنیم.

    رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از معاون سابق مالی و اداری شهرداری اصفهان گفت: در شهرداری تقدیر بجا، مناسب و به وقت از وظایف ماست. آقای رنجبر با زحمات توان‌فرسا ماموریت خود را انجام داد. دقت شود کسانی که خدمات شایانی انجام می‌دهند و در جهت اعتلای ارزش‌های اصفهان تلاش می‌کنند حیثیتشان مورد خدشه واقع نشود.

    وی افزود: انتخاب دکتر کمال حیدری خوب و ارزشمند است اما باید گفت کار در حوزه فرهنگی قفل شده است. حوزه فرهنگی به لحاظ بلاتکلیفی مدیریتی اکنون در این شرایط است. همچنین مشکل اداری در خصوص انتصاب قطعی کمال حیدری باید دنبال شود تا این دوران فترت طولانی نشود.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات