مظاهر طیبی سرپرست منطقه چهار...

شهردار یزد طی حکمی مظاهر طیبی را به سمت سرپرست منطقه چهار شهرداری منصوب نمود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - ابوالقاسم محی الدینی طی حکمی مظاهر طیبی را به سمت سرپرست منطقه چهار شهرداری منصوب نمود.

در مراسمی که روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه در محل سالن جلسات شهرداری مرکز با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین شهردار، مدیران مناطق شهرداری برگزار شد، مظاهر طیبی به عنوان سرپرست منطقه چهار شهرداری معرفی و از زحمات رضا الهیاری مدیر پيشين این منطقه تقدیر به عمل آمد.

شهردار شهر میراث جهانی یزد در این حکم آورده است؛

کهن شهر یزد جلوه‌های از باشکوه ترین و درخشان ترین میراث فرهنگی و تمدن کهن ادوار مختلف تاریخ را در خود جای داده است. تاریخ سکونت در این خطه از هزاره سوم پیش از میلاد فراتر رفته است، بطوریکه در عهدهای پيشين، طوایف در حال کوچ از بلخ به پارس، این سرزمین را یزدان نامیدند و از آن زمان به بعد یزد محل عبادت شد.

یزد سرزمین یزدان، سرزمینی است که باید شهره آفاق باشد در سازندگی و عمران؛ و این مهم میسر نخواهد شد جز در پرتو حضور نیروهای متخصص.

ثبت یزد در فهرست میراث جهانی، به معنای گشایش افق های نو پیش روی این شهر تاریخی است، لذا شخصیت و جایگاه متمایز شهر در گروی نگرش جدید و متفاوت ما نسبت به مقوله مدیریت شهری خواهد بود و حفظ این میراث سترگ مستلزم حسن تدبیر کارگزاران در بهره گیری از ظرفیت‌ها، مسئولیت پذیری برای رفع کاستی ها و تلاش برای ساخت شهر الگوی ایرانی اسلامی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات