درآستانه عید غدیر به انجام...

با حضور شهردار یزد اولین ایستگاه دوچرخه مسیر سلامت در روز ششم مرداد ماه و در آستانه عید سعید غدیر خم به بهره برداری رسید.

شهردار یزد در روز ششم مرداد ماه با حضور در مراسم افتتاح اولین ایستگاه دوچرخه مسیر سلامت، ضمن تبریک ایام مبارک دهه ولایت و عید سعید غدیر گفت: شهر یزد از طرف وزارت خانه های ورزش و کشور به عنوان شهر پایلوت شهرهای فعال شناخته شده و در پنج محور شهر دوستدار دوچرخه، شهر دوستدار پیاده، شهر دوستدار بازی، شهر دوستدار سلامت و شهر دوستدار ورزش مورد ارزیابی قرار گرفته و تندیس شهر فعال را نیز دریافت کرده است.

جمال الدین عزیزی ادامه داد: یکی از محور های مهم در ارتباط با شهرهای فعال، مسیرهای دوچرخه سواری هست که در این دوره به همت شورای اسلامی شهر و همکاران ما در شهرداری، نزدیک به 50 کیلو متر مسیر دوچرخه سواری در شهر یزد ایجاد شده و اتصال آنها به مسیر سلامت نیز در آینده انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان نمود: احداث مسیر دوچرخه نه تنها در بعد سلامتی و تندرستی بلکه در ارتباط با توسعه حمل و نقل پاک هم می تواند بسیار مؤثر باشد.

وی با ابراز خوشحالی از راه اندازی ایستگاه دوچرخه سواری در مسیر سلامت، اظهاد داشت: قدم دیگری در رونق این مسیر برداشته شده است.

عزیزی با اعلام آماده شدن طرح روشنایی مسیر دوچرخه، طبق قول داده شده گفت: در آینده ای نزدیک طرح روشنایی مذکور به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی همچنین اظهار امیدواری نمود: در آینده ای نزدیک شاهد توسعه و رونق هرچه بیشتر حمل و نقل پاک و دوچرخه سواری در شهر یزد باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات