به همت سازمان فرهنگی اجتماعی...

در سالروز تأسیس تیپ پیروز 18 الغدیر استان که مصادف با عید سعید غدیر خم است، جشن باشکوهی با حضور مسئولان در محل تیپ برگزار شد و با اجرای سرود "همیشه پیروز" به یاد فرماندهان شهید تیپ الغدیر، از بازپیرایی میدان شهدای تیپ الغدیر و سایت الغدیریان هم به عنوان اولین سایت  کشوری اطلاعات شهدای  استان رونمایی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد ـ در شب ششم مرداد ماه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد و تنی چند از مسئولان شهری، نظامی و امنیتی و در آستانه عید سعید غدیر خم و سالروز تأسیس تیپ 18 الغدیر استان، مراسم برافراشتن پرچم علوی و رونمایی از بازپیرایی میدان شهدای الغدیر و سایت الغدیریان به انجام رسید.

شایان ذکر اینکه میدان شهدای الغدیر در ورودی تیپ، از سوی منطقه سه شهرداری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یزد بازپیرایی شده است.

همچنین از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد جشن باشکوهی به مناسبت عید سعید غدیر خم و سی و هشتمین سالروز تشکیل تیپ 18 الغدیر استان در محل این تیپ پیروز برگزار شد.

رونمایی از سرود "همیشه پیروز" به یاد فرماندهان شهید تیپ الغدیر و همچنین سایت الغدیریان به عنوان اولین بانک کشوری اطلاعات شهدای استان از دیگر برنامه هایی این مراسم بود.

لازم به یادآوری است که سرود "همیشه پیروز" و سایت الغدیریان به همت و ابتکار سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تهیه و به مرحله اجرا رسیده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات