شركت پویا بتن پاسارگاد فعالیت خود را از اوایل سال 1370 با تولید تیرچه سفالی و کرومیت و بلوک آغاز کرد و با استفاده از نیروی انسانی متخصص و مجرب با هدف کیفیت بهتر - قیمت مناسب تر و سرویس سریع تر تمام تلاش خود را بر این گذاشته است که تیرچه و کرومیت و بلوک مشتریان خود را با بهترین کیفیت تولیدو عرضه نمایدو همیشه این اصل را سر لوحه کار خود قرار داده است
( فروش پایان یک معامله نیست بلکه آغاز یک تعهد است )
ما معتقدیم کیفیت بهتر - قیمت مناسب تر و سرویس سریع تر بهترین تبلیغ در جهت مشتری مداری است . همیشه به خود می بالیم که توانسته ایم اعتماد خریداران خود را در زمینه تولید و عرضه محصول با کیفیت بدست آورده و رضایت ایشان را فراهم نماییم .
شرکت ساختمانی پویا بتن پاسارگاد در یک نگاه
ما مفتخریم که توانسته ایم با همیاری و کوشش پرسنل مجرب و و رزیده و در راستای تامین بخشی از نیاز صنعت انبوه سازی ایران به مواد و مصالح جهت بهبود اجرای پروژه های ساختمانی طبق استاندارد های معتبر جهانی گامهای بسیار ارزشمندی برداریم و برای این منظور تمام تلاش و دانش فنی و تجربه خود را به کار بستیم تا با به روز کردن فرآیند تولیدهمراه با صنعت مدرن دنیا در صف مقدم آن در ایران عزیز باشیم .
اهداف مهم شرکت
1 - افزایش رضایت مشتریان
2 - بهبودی مستمر فرایند تولید محصولات ( کاهش قیمت تمام شده )
3 - کمک به پیشرفت صنعت ساختمان سازی ایران
4 - تامین بازار داخلی طبق استانداردهای وزارت مسکن
5 - خدمات مدرن در صنعت ساختمان به صورت تخصصی در چهار زمینه ذیل :
الف - نمایندگی فروش سفال سقفی و تیغه و یونولیت سقفی
ب - تولید و فروش تیرچه سفالی و کرومیت
ج - تولیدو فروش بلوک سبک
د - اجرای اسکلت های بتنی و فلزی
دیدگاه ما درباره مشتری مداری :
مشتری مهمترین ناظر بر فعالیت های ماست . او به ما وابسته نیست بلکه ما به او وابسته می باشیم . مشتری در کار ما یک هدف زودگذر نیست بلکه جلب نظر مشتری تمام غایت و نتیجه اقدامات ماست .مشتری در شرکت پویا بتن پاسارگاد فردی خارجی محسوب نمی شود بلکه مشتری جزیی از سازمان ماست . ما با خدمتی که به مشتری ارائه می دهیم به او لطف نمی کنیم بلکه مشتری از این طریق فرصتی برای ادامه کار به ما هدیه می دهد ودر حق ما لطف می نماید و خداوند فرصت ارائه خدمت به مشتری را به ما عطا نموده است .با عنایت به این مطالب ما آمادگی خود را جهت ساخت و اجرای هرگونه اسکلت های بتنی وفلزی و دیوار برشی اعلام می داریم . همکاری برای خدمت به جنابعالی موجب افتخار و امتنان است .