بنانیوز، اخبار صنعت ساختمان

سه شنبه، ۲۱ آذر، ۱۳۹۶ | Tuesday, 12 December , 2017
بنر تبلیغاتی کاوش

جاده یاسوج – سمیرم بحرانی ترین جاده

کد خبر: 15898 Print This Post
۱۹ مرداد ۱۳۹۰ | ۰۸:۲۱
جاده یاسوج – سمیرم بحرانی ترین جاده

www.BanaNews.irرئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد عملیات راهسازی در این استان را متناسب با رشد استان ندانست و گفت: جاده یاسوج به سمیرم با ۳۸ درصد وقوع تصادفات، بحرانی ترین محور ارتباطی استان است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدباقر سلیمی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مسئله به علت عدم تغییر در ساختار این جاده طی شش سال اخیر و ترافیک سنگین این محور است.

وی کیلومتر یک تا ۲۰ جاده یاسوج به اصفهان، محور “سراب تاوه” تا “دشتروم” در جاده یاسوج به بابامیدان، گچساران تا روستای سعادت آباد در محور گچساران به بهبهان، حدفاصل “توت نده” تا “پاتاوه” و “چناربرم” تا “لما” در جاده یاسوج به اصفهان، سه راهی تنگ مهریان، تقاطع ” شاه قاسم” و ” گنجه ای” و جاده دهدشت به چرام را از نقاط بحرانی در جاده های این استان عنوان کرد.

شناسایی ۱۰۰ نقطه حادثه خیز

سلیمی یادآور شد: ۱۰۰ نقطه حادثه خیز طبق آمار تصادفات در محورهای ارتباطی این استان شناسایی شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد ۲۷ نقطه اصلاح یا با علائم راهنمایی مشخص شده است و اصلاح ۳۵ نقطه دیگر نیز در دست انجام است.

سلیمی بیان داشت: در چهار ماهه اول امسال میزان تلفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰درصد کاهش یافته است.

این مسئول افزود: در تیرماه گذشته نیز میزان تلفات جاده ای در محور های ارتباطی استان ۶۵ درصد کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: در مجموع در چهار ماهه اول سال جاری تعداد وقوع تصادفات جاده ای در سطح استان ۳۲درصد کاهش یافته است.

۲۸ درصد تلفات جاده ای مربوط به عابرین پیاده

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ۲۸ درصد تلفات جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به عابرین پیاده، ۲۵ درصد موتورسواران و بقیه خودروها هستند.

وی عنوان کرد: همچنین ۶۵ درصد از تلفات جاده ای در این استان در کیلومتر صفر تا پنج جاده های فرعی و اصلی استان به وقوع پیوسته است.

سلیمی تصریح کرد: اتمام پروژه های راهسازی و تعریض جاده ها باعث کاهش تصادفات جاده ای در محورهای ارتباطی این استان خواهد شد.

کهگیلویه و بویراحمد محروم از امکانات کنترل سرعت

وی همچنین بیان داشت: این استان از مدیریت سرعت، تجهیزات راهداری و الکترونیک کنترل ثابت برخوردار نیست.

سلیمی تهیه این تجهیزات را وظیفه حمل و نقل و پایانه ها عنوان کرد و گفت: ۱۴ نقطه برای نصب این تجهیزات شناسایی شده است که در صورت تحقق، شاهد کاهش تخلفات و حوادث جاده ای در استان خواهیم بود.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تگرام اخبار عمران، معماری و شهرسازی نمایشگاه صنعت ساختمان انجمن بتن ایران انجمن تونل ایران انجمن مهندسی زلزله ایران انجمن مهندسی عمران ایران برنامه معماری سفید شبکه آموزش بنیاد معماری انقلاب اسلامی انتشار اخبار صنعت ساختمان جشنواره ملی معماری ایران سازمان غیر دولتی جمعیت کاهش خطرات زلزله ایران ژورنالها و محلات علمی مهندسی عمران مسابقات سازه ماکارونی سازمان نظام مهندسی هم اندیشی ملی معماری اسلامی
برچسب‌ها