بنانیوز، اخبار صنعت ساختمان

سه شنبه، ۲۱ آذر، ۱۳۹۶ | Tuesday, 12 December , 2017
بنر تبلیغاتی کاوش

اولویت‌بندی نامناسب، عامل ناتمام ماندن پروژه‌های وزارت راه

کد خبر: 15732 Print This Post
۱۷ مرداد ۱۳۹۰ | ۰۵:۱۴
اولویت‌بندی نامناسب، عامل ناتمام ماندن پروژه‌های وزارت راه

یک کارشناس حمل و نقل گفت: مهم‌ترین عامل ناتمام ماندن پروژه‌ها، چگونگی قرار‌گیری آنها در اولویت است.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) جعفر جمیلی ـ کارشناس حمل و نقل ـ در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، بیان کرد: اگر تعریف پروژه‌ها در مسیر درست جلو برود، اجرا و تکمیل آن نیز درست پیش خواهد رفت.

وی افزود: راهکار اصولی و علمی، به سرانجام رساندن مطالعات جامع حمل و نقل کشور و نگاه همه‌جانبه‌ و ملی است. وقتی نیازهای همه استان‌ها و زیربخش‌ها یک جا بررسی می‌شود، قطعا خروجی‌ها، پروژه‌ها و اولویت‌های اجرایی آن با زمانی که به صورت استانی و زیربخشی بررسی می‌شود، متفاوت است.

این کارشناس با بیان این‌که در طرح جامع حمل و نقل پروژه‌ها اولویت‌بندی و زمان‌بندی می‌شود و میزان بودجه‌ی لازم برای آن پیش‌بینی می‌شود، خاطر نشان کرد: مجلس براساس میزان بودجه‌ای که در این طرح تخمین زده شده راحت‌تر تصمیم می‌گیرد و دستگاه مجری اطمینان دارد اعتبارات به موقع تخصیص داده می‌شود. از طرفی بخش خصوصی‌ای که درگیر اجرای پروژه هاست قطعا با انگیزه بیشتری کار می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: پروژه‌ای که تعریف شده و اولویت‌بندی شده، باید وضعیتش روشن شود. یکی از شاخص‌های اولویت‌بندی نیمه تمام بودن پروژه است و در طرح جامع سعی شده همه پروژه‌ها دیده شود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تگرام اخبار عمران، معماری و شهرسازی نمایشگاه صنعت ساختمان انجمن بتن ایران انجمن تونل ایران انجمن مهندسی زلزله ایران انجمن مهندسی عمران ایران برنامه معماری سفید شبکه آموزش بنیاد معماری انقلاب اسلامی انتشار اخبار صنعت ساختمان جشنواره ملی معماری ایران سازمان غیر دولتی جمعیت کاهش خطرات زلزله ایران ژورنالها و محلات علمی مهندسی عمران مسابقات سازه ماکارونی سازمان نظام مهندسی هم اندیشی ملی معماری اسلامی
برچسب‌ها