شرکت مشاوره و آموزشهای تخصصی مدیریت پروژه تبریز

شرکت مشاوره و آموزشهای تخصصی مدیریت پروژه تبریز یک شرکت در شهر تبریز می باشد

امروزه آشنایی سازمانهای پروژه محور با مبانی و مفاهیم برنامه ریزی ومدیریت پروژه ازنیازهای اساسی آن سازمان تلقی شده و به عنوان ابزاری موثر و کارآمد جهت برنامه ریزی و ارائه‌ گزارشات پروژه مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل آشنائی و تسلط بر نرم‌افزارهای مطرح در زمینه مدیریت پروژه از مهمترین مهارتهای لازم برای کارشناسان ومتخصصان علاقمند به موفقیت در این عرصه می باشد.
در حال حاضر نرم‌افزارهای مختلفی همچون MSP و PRIMAVERAدر حوزه برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌ها همراه با استاندارد مدیریت پروژه PMBOK و همچنین نرم افزارCOMFAR در حوزه ارزیابی اقتصادی، فنی ومالی پروژه ها جایگاه خود را تثبیت کرده و توسط سازمانهای بزرگ در صنایع مختلفی همچون ساختمان سازی، راه سازی، پروژه های ابنیه، قطار شهری، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و نیروگاه به عنوان ابزاری جهت مدیریت پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از سیستمهای یکپارچه مدیریت پروژه سازمانی EPM سهولت مدیریت پروژه ها را ممکن ساخته و اين نرم‌افزار‌ها بصورت سازماني پروژه‌ها را برنامه‌ريزي و كنترل مي‌نمايد.
مرکز مشاوره و آموزشهای تخصصی مدیریت پروژه تبریز (شمالغرب) با تجربه چندین ساله حضور در حوزه آموزش و مشاوره در مراکز مختلف صنعتی و دانشگاهی، پیمانکاری و کارفرمایی و درک اهمیت موضوع و خلاء موجود در سازمانها در صدد است با ارائه خدمات مشاوره مدیریت پروژه و برگزاری دوره‌های تخصصی برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه همراه با خدمات پشتیبانی، جایگاه متخصصان و کارشناسان فعال در حوزه برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه صنایع مختلف را ارتقا داده و همواره درکنار فعالان این حوزه باشد.