تقدیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی، اعضای کانون مداحان و شاعران مذهبی و اعضای شورای هیئات مذهبی بابل از  مهندس کبود شهردار بابل

تقدیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی، اعضای کانون مداحان و شاعران مذهبی و اعضای شورای هیئات مذهبی بابل از مهندس کبود شهردار بابل

تقدیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی، اعضای کانون مداحان و شاعران مذهبی و اعضای شورای هیئات مذهبی بابل از  مهندس کبود شهردار بابل


از مهندس کبود شهردار بابل در راستای حمایت ایشان از برنامه های ایام محرم و اعزام کاروان اربعین به کربلای معلی توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی، اعضای کانون مداحان و شاعران مذهبی و اعضای شورای هیئات مذهبی بابل تقدیر شد.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری بابل، مهندس کبود شهردار گفت؛ ما هم عهد شدیم که در تمام برنامه های ملی و مذهبی توفیق خدمت داشته باشیم و در کنار یکدیگر باشیم و کارها را به خوبی به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: کار خوب ماحصل عملکرد یک شخص نیست و اگر امروز شهروندان از برنامه های ملی و مذهبی و بخصوص ایام محرم رضایت دارند نتیجه تلاش همه مسئولین و همکاران است.

ایشان افزود: پروژه های عمرانی زمانی موفق خواهد بود که پیوست های فرهنگی خوبی داشته باشد و موضوعات فرهنگی در آن دیده شود چرا که رشد فرهنگ سبب پیشرفت جامعه می شود.

در پایان مهندس کبود شهردار بابل از نگاه بلند و اعلام رضایت ایشان ابراز خرسندی نمود و گفت؛ اگر نواقص کوچکی هم وجود داشت، در سال آتی حتما برطرف خواهد شد.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری بابل

    منبع خبر

    شهرداری بابل

    شهرداری بابل

    شهرداری بابل یک شهرداری در شهر بابل می باشد

      نظرات