قطار ۵ ستاره شیراز به تهران آغاز به کار کرد

قطار ۵ ستاره شیراز به تهران آغاز به کار کرد

http://www.bananews.ir/شیراز – قطار ۵ ستاره شیراز به تهران با امکان سرعت ۲۰۰ کیلومتر آغاز به کار کرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ مدیرعامل قطارهای ۵ ستاره فدک در مراسم راه اندازی قطار شیراز به تهران، گفت: سرعت این قطار به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد که در این راستا مدیر کل راه آهن فارس قول داده که در سال جاری با فراهم کردن امکانات سرعت قطار شیراز به ۱۴۰ کیلومتر برسد.

مهدی معصومی تاکید کرد: این قطار در ایران بازساخت شده و به طور کامل دارای امکانات رفاهی است.

وی یادآور شد: طی سالهای گذشته استقبال مسافرین از قطار کاهش یافته در حالیکه ایمن ترین راه سفر با قطار و استفاده از خطوط ریلی است.

مدیرعامل قطارهای ۵ ستاره فدک با اشاره به اینکه در سال گذشته استفاده از قطار نسبت به سال قبل آن ۶ درصد کاهش داشته است، گفت: همگان باید برای معرفی خصوصیت ها و راحتی استفاده از خطوط ریلی تبلیغ و همکاری داشته باشند تا مردم بتوانند با خیال راحت از خطوط استفاده کنند.

معصومی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ارائه خدمات بهتر به زائرین مشهد مقدس اولین قطار با سرعت بالا را در مسیر تهران به مشهد راه اندازی کردیم که به طور حتم سرعت آن را افزایش خواهیم داد.

وی افزود: حدود ۱۰ هزار و ۲۲۳ کیلومتر خط آهن در ۱۷ استان کشور وجود دارد که تمامی مردم می توانند با استفاده راحت از آن سفرهای ایمنی داشته باشند.

 

مهر

    نظرات