مسکن ویژه در اندیشه اجرا می شود

مسکن ویژه در اندیشه اجرا می شود

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت عمران اندیشه از اجرای پروژه مسکونی ویژه با طراحی خاص در این شهر خبر داد و گفت: مذاکراتی با سرمایه گذاران اروپایی برای اجرای طرح های ویژه در شهر اندیشه صورت گرفته است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ محمد آئینی اظهار کرد:یک سری از پروژه ها را در مرکز شهر اندیشه داریم که در حاشیه چهار باغ از پارک پدافند غیرعامل (که برای اولین بار در شهر اجرا می شود) آغاز می شود. پارک موزه یا بوستان دفاع مقدس جزو پروژه های طراحی شده به شمار می آید که مرکز فرهنگی، مذهبی توسط سپاه اجرا می شود.

وی تصریح کرد: همچنین بحث مدرسیه علمیه، باغ ایرانی، محله ایرانی و مسکونی ویژه با یک طراحی خاص را در مرکز شهر اجرا خواهیم کرد.

وی با بیان این که پردیس سینمایی، فرهنگی، میدان شهرداری و شواری شهر نیز جرو این پروژه ها محسوب می شود، افزود: در کنار اینها مجموعه های بیمارستانی، درمانی و دانشگاهی نیز پیش بینی شده که با اجرای این پروژه ها تراز اندیشه بالا می رود.

مدیرعامل شرکت عمران اندیشه با اشاره به این که ایده های اولیه این طرح ها تهیه شده و با شهرداری و شورای شهر در این زمینه به تفاهم رسیده ایم، گفت: این طرح ها در کمیسیون ماده ۵ مطرح می شود و شروع به عملیات آماده سازی می کنیم و امیدواریم امسال این کار را اجرایی شود.

آئینی با تاکید بر این که پروژه ها متناسب با حضور سرمایه گذاران طراحی می شود، افزود: این پروژه بین ۳ تا ۵ ساله اجرا می شود و در حال مذاکره برای ورود سرمایه گذاران خارجی به این طرحها هستیم.

وی با اشاره به مذاکره با شماری از سرمایه گذاران اروپایی بیان کرد: علاوه بر این منتظر تهیه طرح پیاده روی های سبز هستیم که کلیات آن انجام و تفاهمات آن صورت گرفته است.

 

تسنیم

    نظرات