تعامل مناسبی در دولت برای تکمیل واحدهای مسکن مهر وجود دارد

تعامل مناسبی در دولت برای تکمیل واحدهای مسکن مهر وجود دارد

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: خوشبختانه هم اکنون تعامل مناسبی در دولت برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور وجود دارد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir سیدمحمد پژمان عصر امروز شنبه در مراسم افتتاح ۴۰۰ واحد از مسکن مهر نفت اهواز اظهار کرد: عزمی در استان خوزستان وجود دارد که واحدهای مسکن مهر به سرعت تکمیل شوند و این امر تا به امروز باعث شده بسیاری از مشکلات موجود در سر راه بهره برداری از واحدهای مسکن مهر در این استان، مرتفع شود.

وی افزود: بدون اغراق باید عنوان کنم که مسیر واگذاری برخی واحدهای مسکن مهر در قبل از روی کارآمدن این دولت به بن بست رسیده بود و خیلی از مالکان امیدی برای دریافت واحدهای خود نداشتند و این امر بی شک تبعات اجتماعی فراوانی به همراه خود داشت ولی در دولت یازدهم در این خصوص رایزنی های فراوانی صورت گرفت تا پروژه در مسیر بهره برداری قرار بگیرد.

پژمان بیان کرد: هم اکنون یک تعامل مناسب در دولت به خصوص در وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته است تا واحدهای مسکن به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار بگیرند و این همکاری به نوعی در مسکن مهر نفت اهواز به خوبی خود را نشان داده و امروز ما ۴۰۰ واحد از این دو هزار واحد در حال ساخت را تحویل دادیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: خوشبختانه به نظر می رسد دست اندرکاران مسکن مهر نفت اهواز تنها به دنبال سرعت کار نبودند و سعی کرده اند واحدهایی را تحویل دهند که میزبان یک زندگی آبرومندانه برای کارکنان باشد و این امر برای ما بسیار مهم است.

پژمان با بیان اینکه کارکنان وزات نفت حق بزرگی گردن اقتصاد ملی ایران دارند، بیان کرد: به پاس این زحمات سعی کرده ایم مجموعه ای کامل شامل خدمات زیباسازی، ورزشی، رفاهی، مذهبی و ... را در این محوطه در اختیار کارکنان قرار دهیم.

وی به برخی اقدامات صورت گرفته برای این مجموعه اشاره کرد و گفت: احداث یک شبکه فاضلاب جداگانه و احداث شبکه برق به صورت زیر زمینی از اقدامات خوب صورت گرفته در این محوطه به شمار می رود که زیبایی خاصی به آن داده است.

پژمان همچنین از تلاش های شهرداری اهواز در خصوص رفع برخی مشکلات موجود در سر راه مسکن مهر در اهواز قدردانی کرد و افزود: شهرداری می تواند در ارتقای کیفیت زندگی در اینگونه مجموعه ها اقداماتی خوبی انجام دهد.

امروز به صورت همزمان هفت هزار و ۴۴۶ واحد مسکن مهر در استان خوزستان به بهره برداری رسید. این واحدها شامل یک هزار و ۴۳۸ واحد دزفول، یک هزار و ۲۴۹ واحد در ماهشهر، یک هزار و ۱۴۷ واحد در اهواز، ۵۰۶ واحد بهبهان، ۱۴۵ واحد در خرمشهر، ۳۹۲ واحد شوش، ۷۹۹ واحد شوشتر، ۳۹۲ واحد در مسجدسلیمان، ۵۳۷ واحد آبادان، ۱۰۲ واحد امیدیه، ۸۸ واحد اندیمشک، ۵۱ واحد ایذه و ۱۱۶ واحد در بندرامام خمینی می شود.

 

مهر

    نظرات