گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه در مناطق تهران+جدول قیمت‌ها

گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه در مناطق تهران+جدول قیمت‌ها

http://www.bananews.ir/بالاترین متوسط قیمت یک متر مربع واحد مسکونی متعلق به منطقه ۳ تهران با ۷۷٫۶ میلیون ریال و کمترین آن متعلق به منطقه ۱۸ با ۲۰٫۹ میلیون ریال است.

 

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irقیمت هر متر مربع آپارتمان در محلات مختلف شهر تهران به شرح زیر است:

{jathumbnail off} 

http://www.bananews.ir/

بر اساس گزارش بانک مرکزی، در شهریورماه سال ۱۳۹۴ از میان مناطق بیست و دو گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده معادل ۷۷٫۶ میلیون ریال به منطقه ۳ و کمترین آن با ۲۰٫۹ میلیون ریال به منطقه ۱۸ تعلق داشته است.

البته گزارش ذیل صرفاً معطوف به بررسی حوزه تحولات بازار معاملات مسکن تهران بوده و لذا نتایج حاصل از این گزارش قابل تعمیم به معاملات مسکن سایر مناطق شهری و نیز تحولات رونق و رکود در حوزه ساخت و ساز نیست.

در شهریورماه سال ۱۳۹۴، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران ۳۹٫۱ میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۱٫۵ درصد افزایش و ۲٫۰ کاهش نشان می دهد. در ماه مورد گزارش تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به ۱۲٫۹ هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۱٫۶ و ۱۵٫۵ درصد کاهش نشان می دهد.

بیشترین رشد متوسط قیمت در این ماه نسبت به ماه مشابه سال قبل به منطقه ۳ (معادل ۴٫۹ درصد) و بیشترین کاهش قیمت به منطقه ۱۹ (معادل ۷٫۱) درصد تعلق دارد.

 

ایسنا

    نظرات