بازدید شبانه مدیرعامل از فرودگاه رفسنجان

مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور از فرودگاه رفسنجان بازدید کرد.



به گزارش سرویس اقتصادی آریا به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی کرمان محسن اسماعیلی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور شب عید قربان از باند فرودگاه رفسنجان بازدید کرد.
در این بازدید شبانه که حدود ۲ ساعت به طول انجامید اسماعیلی در بدو ورود در محل ساماندهی سطوح عوامل پروازی این فرودگاه حاضر شد و از نزدیک روند اجرایی این طرح بهسازی را مورد ارزیابی قرار داد. وی ضمن تأکید بر تسریع امور بازسازی تصریح کرد : با تسریع در تأمین تتمه اعتبار لازم برای اتمام ساماندهی عوامل با توجه به شرایط جوی و ایجاد یخبندان های نسبتاً پایدار در این نقطه روند، اگر این پروژه با فوریت دنبال شود می توان امیدوار بود تا در آینده ای نه چندان دور شاهد افتتاح مجدد این سطوح برای پذیرش پروازها به مناطقی از ایران عزیزمان باشیم.
تیمور امیری مدیرکل فرودگاه های استان کرمان از آمادگی کامل ادارات و واحدهای مربوط به اداره کل برای تسریع انجام این عملیات اجرایی خبر داد و افزود : با تأمین بخش پایانی اعتبارات مورد نیاز پروژه امیدوار هستیم تا با پتانسیل موجود در بحث نیروی انسانی متخصص و بهره گیری از توان علمی و عملی بالای به کار گرفته شده این روند را با فوریت به انجام برسانیم.
این دومین بازدید مدیرعامل شرکت از پرو‍ژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه رفسنجان در پاییز امسال است.

    نظرات