شهرک ۷۰۰واحدی که مدرسه و مسجد ندارد/مسکن های مهری که لنگ می‌زنند

شهرک ۷۰۰واحدی که مدرسه و مسجد ندارد/مسکن های مهری که لنگ می‌زنند

ورامین-روز گذشته درحالی ۷۰۰ واحد مسکن مهر در ورامین افتتاح شد که این واحدهای مسکونی از داشتن مدرسه و مسجد محروم بوده و این موضوع انتقاد و نارضایتی مردم را به همراه داشته است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irعصر سه شنبه و همزمان با میلاد باسعادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مراسم افتتاح ۷۰۰ واحد مسکونی از مجموعه واحدهای مسکن مهر در ورامین برگزار و کلید این واحدها به صورت نمادین به شهروندان ورامینی اهدا شد.

شهرک مسکونی شقایق در کنار پارک شقایق از ۷۰۰ واحد مسکونی تشکیل شده که در قالب پروژه مسکن مهر در اختیار متقاضیان و اقشار کم درآمد شهرستان ورامین قرار گرفته اما این مجتمع مسکونی با مشکلات عدیده ای مواجه است.

{jathumbnail off} 

http://www.bananews.ir/

عدم ساخت مسجد در یک شهرک ۷۰۰ واحدی تأسف آور است

حجت الاسلام سید محسن محمودی در آیین افتتاح این شهرک مسکونی با انتقاد از بی توجهی به ساخت اماکن مذهبی و فرهنگی در یک مجموعه ۷۰۰ واحدی اظهار داشت: چگونه ممکن است که یک پیمانکار در قالب مسکن مهر، ۷۰۰ واحد مسکونی را بسازد اما در آن مسجد را در نظر نگیرد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: عدم ساخت مسجد در یک شهرک ۷۰۰ واحدی که هزاران نفر در آن مشغول به زندگی هستند جای تأسف و ناراحتی دارد.

وی ادامه داد: باید از مسئولان شهرستان ورامین پرسید که چرا به پیمانکار اجازه داده اند که شهرکی با این وسعت را بدون ساخت اماکن اموزشی و فرهنگی تحویل مردم دهد و امیدواریم این موضوع از سوی مسئولان شهرستان ورامین با جدیت پیگیری شده و پیمانکار مجبور به اصلاح نواقص خود شود.

عدم وجود خدمات آموزشی و فرهنگی در شهرک۷۰۰ واحدی

جمعی از ساکنین در شهرک ۷۰۰ واحدی مسکن مهر در ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر از عدم وجود خدمات آموزش و فرهنگی در این مجتمع ابراز گلایه کرده و خواستار رسیدگی هر چه سریعتر مسئولان شدند.

http://www.bananews.ir/

محمد حسینی یکی از حاضران در این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: معنا ندارد که یک شهرک مسکونی که در قالب مسکن مهر به مردم واگذار شده از اولیه ترین امکانات آموزشی و فرهنگی برخوردار نباشد.

این شهروند ورامینی افزود: هم اکنون این شهرک ۷۰۰ واحدی که هزاران نفر را در خود جای داده از داشتن مسجد و مدرسه محروم است و ساکنان در این واحدهای مسکونی باید فرزندان خود را برای تحصیل به مکان های آموزشی داخل شهر فرستاده و برای شرکت در برنامه های مذهبی نیز در مساجد شهر ورامین حاضر شوند.

نواقص این شهرک ۷۰۰ واحدی هر چه سریعتر برطرف شود

حسینیبا طرح بیان اینکه به نظر می آید نظارتی از سوی مسئولان رو کار پیمانکاران انجام نمی شود، بیان کرد: از مسئولان شهرستان ورامین انتظار می رود که یا خود نسبت به راه اندازی مسجد و مدرسه در این شهرک ۷۰۰ واحدی اقدام کنند یا پیمانکار را مجبور به رفع نواقص موجود کند.

از حاشیه های این مراسم عدم حضور مسئولان بلندپایه شهرداری ورامین در این مراسم بود.

 

مهر

    نظرات