هفتمین جلسه کمیته سلامت اداری شهرداری تبریز برگزار شد

هفتمین جلسه کمیته سلامت اداری شهرداری تبریز برگزار شد

به گزارش شهریار ، در این جلسه سیاوش فتح اللهی با اشاره به ضرورت کسب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهرداری گفت: شهرداری نهادی مردمی است که در راستای ارائه بهینه خدمات به شهروندان  بزرگوار تلاش می کند؛ بنابراین سلامت اداری به عنوان یک رکن اساسی باید در تمام امور و واحدها جاری و ساری شود.

وی ادامه داد: صیانت از حقوق شهروندان به عنوان الگوی اداری و با بهره گیری از تمامی توان و امکانات باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر بهره گیری از امکانات الکترونیکی اظهار داشت: استفاده از خدمات الکترونیکی با هدف تسریع در انجام امور و پیشگیری از بروز تخلفات اداری یک ضررورت است.

در ادامه این جلسه، راهکارهای مربوط به کاهش تخلفات اداری و ارتقای سطح سلامت اداری توسط اعضای کمیته بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

همچنین پیشنهادات مربوط به حوزه های مختلف عملکردی توسط دبیر کمیته ارائه شد و اعضای کمیته نظرات کارشناسی خود را در این زمینه ها اعلام کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات